Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Před několika lety jsem se přihlásila do této modelingové agentury. Od té doby mi nepřišla ani jedna nabídka, i přes to co slibovali a co jsem podepsala s nimi ve smlouvě.
Zaplatila jsem 5000 kč za portfolium a pak ani nedokáží odpovědět na E-maily. Dívala jsem se na recenze, nejsem jediná která má tento problém. Myslím že by se to mělo řešit, a nemělo fungovat.
Bylo by to pro mě velice uvolněné po tom co bych mohla zastavit šíření tohoto fámu a nekrást čas mladým ženám co se chtějí angažovat v tomto řemeslu.
Okradení
Zastavení celého jejich falešného projektu
|
Tweet |
Podle obchodních podmínek společnosti se službou rozumí prodej voucherů na profesionální umělecké nebo módní focení s garantovanou grafickou úpravou fotografií.
Poskytovatel je povinen zajistit termín focení v určeném termínu.
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu, prodávající má povinnost zboží nebo službu dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
V tomto případě se domníváme, že právo spotřebitele na dodání služby v souladu s objednávkou nebo na vydání bezdůvodného obohacení je již promlčeno, jelikož podle § 629 odst. 1 občanského zákoníku trvá promlčecí lhůta tři roky. Promlčecí lhůta přitom začíná běžet ode dne, kdy právo mohlo být uplatněno poprvé.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.