Společnost


Bc. Pavel Cigánek

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7012Nevyřešené odstoupení od kupní smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.06.2015, před 10 lety

Veronika Doleželová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 24.4.2015 jsem si přes e-shop www.mobilyzabreh.cz objednala mobilní telefon, který dorazil, ale jiný model než bylo objednáno. K mobilnímu telefonu byl přiložen paragon bez razítka.
Na základě emailové komunikace jsem žádala o zaslání správného modelu telefonu. Bohužel odpověď nepřicházela a rozhodla jsem se využít práva na odstoupení od kupní smlouvy a tak jsem telefon, který jsem ani nepoužila a nevyndala z obalu hned zabalila do krabice a poslala s náležitostmi odstoupení od kupní smlouvy zpět na adresu podnikatele. V momentě, kdy byl balíček přijat panem Cigánkem, tak mi dorazila v emailu reakce, že mi posílají již správný model a to i přes mé avízo, že si již telefon nepřeji, ať jej neposílají a žádám o vyřízení odstoupení od kupní smlouvy. Došlý balíček jsem odmítla a nepřevzala.
Pan Cigánek mi přislíbil vrácení peněž, ale snížené za použití telefonu, který jsem vůbec nepoužila a téměř se jej nedotkla. Dále trvám na vrácení celé částky, na které mám právo a bohužel pan Cigánek dále trvá na ponížení částky za použití telefon. Vzhledem k tomu, že emailová komunikace v tomto duchu probíhá již delší dobu a nelze se bohužel společně domluvit, tak věřím, že se tímto způsobem podaří spor vyřešit.


Produkt

Sony ericsson W508 objednaný, obdržen byl sony ericsson W580


Požadované řešení

Ráda bych, abych dostála svého práva na řádné vyřízení odstoupení od smlouvy a byla mi vrácena celá částka za uhrazený mobilní telefon.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2015 10:55, před 10 lety

V případě odstoupení od smlouvy do 14 dnů prodejce může požadovat náhradu pouze tehdy, pokud by spotřebitel věc sám poškodil, např. by spadla a rozbila se, nebo by s ní nakládal jinak, než je nezbytně nutné k ověření si jejích vlastností. Spotřebitel totiž odpovídá za snížení hodnoty věci. Tím však není myšleno poškození obalu nebo vyzkoušení věci.
Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2015 11:36, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.