Společnost


Blue Style k.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#70122Reklamace zájezdu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 20 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.09.2023, před rokem

Marcela Jandová

Znění stížnosti

Dobrý den,
v srpnu jsem navštívila Krétu, hotel Eri Village Sun Bay zprostředkovaně kanceláří Blue Style.
Šlo o zájezd na 5 nocí, už první noc jsem se synem nemohla spát, jelikož v pokoji byl obří šváb. Skutečnost jsem sdělila hned v poledne následujícího dne delegátce na informační schůzce. Slíbila skutečnost řešit, avšak nic se reálně nedělo.
Druhou noc se záležitost opakovala, v noci nám obrovský šváb lezl po posteli, za postelí a ve věcech, nedal se chytit, ale nakonec se mi povedlo jednoho brouka chytit a zabít - hned jsem poslala SMS delegátce, ta přislíbila věc řešit s recepcí hotelu, ráno jsem jej ukázala uklízečce, ta jej vyhodila a dál se nic nedělo.
Proto jsem volala vedoucí jablonecké pobočky a ta mi pomáhala věc konečně řešit. Delegátka za mě v tomto naprosto selhala, já měla se synem (alergik, náběh na astma) pokažené ubytování půl pobytu a namísto klidné dovolené stres. Nakonec jsem vzala věc do vlastních rukou a domluvila jsem se na recepci já. Pokoj mi byl vyměněn, tudíž jsme další 2 noci museli spát v pokoji se šváby, přičemž jsme se příliš nevyspali ani já, ani malý syn. Stěhováním jsme následně přišli o půl dne dovolené, jelikož jsem se měla na recepci pro nové klíče dostavit v 9 hodin ráno tamního času, ale klíč ještě volný nebyl, ke stěhování došlo až mezi 10. a 11. hodinou... V novém pokoji jsme se synem konečně měli klid i čisto, ale bohužel už pouze 2 noci, přičemž poslední noc byla zkrácena, po 6. hodině ranní jsme se museli přesouvat směr autobus na letiště.
Ráda bych podala stížnost, kanceláři jsem chování delegátky ohodnotila písemně již den odletu, ale doposud žádná reakce, ani omluva.
Jde toto nějak řešit?
Děkuji,
Mgr. Marcela Jandová


Produkt

Smlouva č. 02463818, CK Blue Style


Požadované řešení

Omluva delegátky, odškodnění CK ve výši části zájezdu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2023 10:41, před rokem

Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.

V souladu s ustanovením § 2537 odst. 2 občanského zákoníku je třeba vytknout vadu pořadateli zájezdu bez zbytečného odkladu, což se nejčastěji řeší prostřednictvím přiděleného delegáta, s kterým je nutno sepsat zápis o vadě zájezdu, kterým pak bude spotřebitel po návratu argumentovat u pořadatele zájezdu jako takového a požadovat slevu z ceny zájezdu v souladu s ustanovením § 2540 odst. 1 občanského zákoníku.

Pro výpočet výše nároku (procentuální slevy) je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Sleva se počítá z ceny zájezdu.

Delegátka by měla být spotřebitelům k dispozici a měla by být nápomocná, je tedy možné také její služby reklamovat. V případě uznání reklamace by vhodným nárokem mohla být přiměřená sleva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2023 11:36, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 09:11, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.