Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, chtěla bych upozornit na příliš klimatizovaný spoj ve čtvrtek 7.9. v 15.58 Ústí nad Orlicí -Praha. Byla jsem oblečená letně do šatů a ve vlaku byla díky klimatizaci taková zima, že jsem z toho onemocněla nyní na dovolené ve Španělsku. Takže zkažená dovolená, ležím s rýmou a bolavým krkem v posteli. Není možné takto chladit vlak, když je venku 28 stupňů proboha. Jinak jsem s vašimi službami spokojena ale tohle mě dostalo. S pozdravem Markéta Štěpánová
Nastavit klimu bez foukání s rozdilem teploty max 3-4 stupně
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě, může spotřebitelka uplatnit u společnosti reklamaci.
Dobrý den, paní Štěpánová, je nám líto, pokud cesta s námi nebyla pro Vás komfortní. Vnímání teploty je velice subjektivní, pokud jste pociťovala větší chlad, mohla jste oslovit stevard a požádat jej o úpravu teploty. Většinou je teplotní rozdíl nastavený tak, aby vyhovoval většině, a to i s ohledem na venkovní teplotu. Podnět předáme dál a věříme, že Vaše příští cesta proběhne ke spokojenosti.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k příslibu společnosti ohledně prověření podnětu stížnost uzavíráme s dosažením dohody.