Společnost


Leo Express Global a.s.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

57%
43%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#70123Klimatizace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.09.2023, před rokem

Markéta Štěpánová

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěla bych upozornit na příliš klimatizovaný spoj ve čtvrtek 7.9. v 15.58 Ústí nad Orlicí -Praha. Byla jsem oblečená letně do šatů a ve vlaku byla díky klimatizaci taková zima, že jsem z toho onemocněla nyní na dovolené ve Španělsku. Takže zkažená dovolená, ležím s rýmou a bolavým krkem v posteli. Není možné takto chladit vlak, když je venku 28 stupňů proboha. Jinak jsem s vašimi službami spokojena ale tohle mě dostalo. S pozdravem Markéta Štěpánová


Požadované řešení

Nastavit klimu bez foukání s rozdilem teploty max 3-4 stupně


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2023 08:04, před rokem

Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě, může spotřebitelka uplatnit u společnosti reklamaci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.9.2023 13:07, před rokem

Dobrý den, paní Štěpánová, je nám líto, pokud cesta s námi nebyla pro Vás komfortní. Vnímání teploty je velice subjektivní, pokud jste pociťovala větší chlad, mohla jste oslovit stevard a požádat jej o úpravu teploty. Většinou je teplotní rozdíl nastavený tak, aby vyhovoval většině, a to i s ohledem na venkovní teplotu. Podnět předáme dál a věříme, že Vaše příští cesta proběhne ke spokojenosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2023 11:05, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2023 14:26, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k příslibu společnosti ohledně prověření podnětu stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.