Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:711
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#70126Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.09.2023, před rokem

lukas sykora

Znění stížnosti

Kupoval jsem auto ve dne 23.3.2023, ve společnosti AAA Auto v Praze.
Auto se mi líbílo,udělal jsem udržbu vozidla,filtry,oleje,rozvody.
Auto mam 4 měsíce a začalo zlobit automatická převodovka.
tak jsem zavolal do společnosti AAA Auto,tak mi pak reklamace řekl,že at jim přinesu rozpočet oprav kolik to bude stát.
Zajel jsem do servisu ,kde se opravuji jenom automatické převodovky,platil jsem 2500 kč.
Oprava prevodovky bude stát kolem 18 tisic.
Druhy den jsem zajel do AAA Auto,dal jsem ji protokol kolik to bude stát.
Čekal jsem 14 dní na její vyjadření a,přišla její odpoved,že reklamace není uznaná.
Podle zakona na skrytí zavady je pul roku,jelikož je to skryta zavada.
Mám narok na reklamaci.
Jsem stoho uplně špatnej což pro mě to není levná zaležitost.
Proto se obracím na vás.
Děkuji
Jaroslav Sýkora


Produkt

Škoda Suberb 1.8 tsi 118 kw , spz ***


Požadované řešení

Rád by kdyby společnost AAA Auto to brala vážně.
Chci aby auto opravili,nebo výměna za stejnou cenu,vozidlo stalo 230 tisic.
Je to skryta zavada o kterém se nevědělo ani kupujicí ani prodejce.
jelikož je to skryta zavada,uplatnuji reklamaci nebo kompenzaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2023 09:08, před rokem

Při koupi ojetého vozidla platí, že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly.

U ojetých automobilů hraje velkou roli při posuzování odpovědnosti za vady obsah smlouvy. Prodávající totiž neodpovídá za vady, na které kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil. Záruka se také nevztahuje na vady, které odpovídají opotřebení automobilu vzhledem k jeho stáří či míře používání předchozím vlastníkem. Nelze však do smlouvy uvést velký výčet vad, kterými by snad vozidlo mohlo trpět, a pak tvrdit, že kupující byl na vady upozorněn. Musí se jednat o konkrétní vady a o jejich přítomnosti musí být kupující poučen.

Pokud by se jednalo o skrytou vadu, na kterou nebyl spotřebitel řádně upozorněn, pak by v takovém případě dovození odpovědnosti za vadu bylo možné.

Protože autobazar reklamaci zamítl jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.10.2023 12:19, před rokem

Vážený pane Sykoro,
Vaši záležitost jsem prověřila s kolegy z reklamačního oddělení. Ve Vašem případě se jedná o vadu, která vychází z předchozího užívání a opotřebení vozidla. Vada na vozidle v době prodeje nebyla, reklamoval jste až po ujetí 15tis. km. Za uvedenou vadu tak společnost nenese odpovědnost.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2023 14:47, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2023 15:15, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.