Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#70129Objednala som si, zaplatila 18.8.2023, doteraz čakám !

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.09.2023, před rokem

Jaroslava Masaryková

Znění stížnosti

Objednala som si 18.8.2023 Vami ponúkaný tovar o čom som dostala aj objednávku **. Zaplatila 28,72 Eur taktiež 18.8.2023, doteraz čakám na dodávku, hoci som už pred časom posielala aj objednávku a výpis banky o zaplatení.


Produkt

1x držiak na kuch.utierky 2382282, 1x rybárske rukavice 2513226, 1x pánsky náramok 2588224, 2x čiapočky ventilov Zifro 1924509


Požadované řešení

Ak by bolo možné chcela by som tovar, ktorý som objednala. Ak to už nebude aktuálne z Vašej strany, prosím o vrátenie peňazí.
Ďakujem, želám pekný deň JM


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2023 09:49, před rokem

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován následovně: Ateli, s.r.o., Moravská 854/2, 31200 Plzeň.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.9.2023 13:30, před rokem

Vážená paní Masaryková,

Vaše objednávka č. 1100900646 se nyní kompletuje u zahraničního prodejce. Doba dodání Vašeho zboží je 10-40 (nejpozději 70) dní od odeslání. Nyní jsme u prodejce zaurgovali expedici Vašeho balíčku a o jeho odeslání Vás budeme informovat emailem. Děkujeme za pochopení.

S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucie B.
Zákaznický servis
PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.9.2023 14:46, před rokem


Jaroslava Masaryková

Dobrý deň, p.Lucia! Najskôr ďakujem za Vašu odpoveď i keď navrhovaný termín dodania až 70 dní sa mi javí neskutočný aj vzhľadom na to, že už som sa s Vami (myslím tým firmu, nie Vás osobne) kontaktovala ešte 18.8.23, kedy mi prišlo znovu upozornenie na platbu, ktorú som už vykonala. Preto som následne 19.9.23 poslala mailom aj výpis z banky svedčiacio platbe. Nebudem to už rozmazávať, keďže svoj tovar CHCEM, poprosím o jeho čo najskoršie doručenie, ak je to vo Vašich silách. Ďakujem JM

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2023 15:12, před rokem

Děkujeme stranám za součinnost.

Stížnost nyní přeřazujeme zpět na spotřebitelku, aby po doručení zboží mohla stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2023 16:00, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2023 09:05, před rokem

Spotřebitelka nás informovala, že jí již byly doručeny tři věci z objednávky a další tři by měly být brzy doručené.

Stížnost prozatím necháváme přeřazenou na spotřebitelku, aby po doručení zbytku objednávky mohla stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2023 14:34, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, zda jí zbytek objednávky již byl doručen, popř. o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2024 21:16, před 12 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k výše uvedenému (k dodání části objednávky) stížnost uzavíráme s dosažením dohody stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.