Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala som si 18.8.2023 Vami ponúkaný tovar o čom som dostala aj objednávku **. Zaplatila 28,72 Eur taktiež 18.8.2023, doteraz čakám na dodávku, hoci som už pred časom posielala aj objednávku a výpis banky o zaplatení.
1x držiak na kuch.utierky 2382282, 1x rybárske rukavice 2513226, 1x pánsky náramok 2588224, 2x čiapočky ventilov Zifro 1924509
Ak by bolo možné chcela by som tovar, ktorý som objednala. Ak to už nebude aktuálne z Vašej strany, prosím o vrátenie peňazí.
Ďakujem, želám pekný deň JM
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován následovně: Ateli, s.r.o., Moravská 854/2, 31200 Plzeň.
V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Masaryková,
Vaše objednávka č. 1100900646 se nyní kompletuje u zahraničního prodejce. Doba dodání Vašeho zboží je 10-40 (nejpozději 70) dní od odeslání. Nyní jsme u prodejce zaurgovali expedici Vašeho balíčku a o jeho odeslání Vás budeme informovat emailem. Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucie B.
Zákaznický servis
PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý deň, p.Lucia! Najskôr ďakujem za Vašu odpoveď i keď navrhovaný termín dodania až 70 dní sa mi javí neskutočný aj vzhľadom na to, že už som sa s Vami (myslím tým firmu, nie Vás osobne) kontaktovala ešte 18.8.23, kedy mi prišlo znovu upozornenie na platbu, ktorú som už vykonala. Preto som následne 19.9.23 poslala mailom aj výpis z banky svedčiacio platbe. Nebudem to už rozmazávať, keďže svoj tovar CHCEM, poprosím o jeho čo najskoršie doručenie, ak je to vo Vašich silách. Ďakujem JM
Děkujeme stranám za součinnost.
Stížnost nyní přeřazujeme zpět na spotřebitelku, aby po doručení zboží mohla stížnost uzavřít.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka nás informovala, že jí již byly doručeny tři věci z objednávky a další tři by měly být brzy doručené.
Stížnost prozatím necháváme přeřazenou na spotřebitelku, aby po doručení zbytku objednávky mohla stížnost uzavřít.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, zda jí zbytek objednávky již byl doručen, popř. o uzavření stížnosti.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k výše uvedenému (k dodání části objednávky) stížnost uzavíráme s dosažením dohody stran.