Společnost


Spojka Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:99
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#7013Vygenerování voucheru

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.06.2015, před 9 lety

Kristýna Bufková

Znění stížnosti

Dobrý den,
vloni jsem zakoupila 2 vouchery na kurzy sushi od Café Budha přes zapakatel.cz. S majitelem restaurace jsem se dohodla, že budu moct kurz využít i po splatnosti voucherů. Bohužel nyní již vouchery nejdou přes link vygenerovat, takže si je majitel nemůže ověřit a odmítá tedy kurz realizovat.

Požádala jsem o vygenerování kódu na info@branaslev.cz, ale nikdo se neozval, a nyní již ani emailová adresa nefunguje.

Celkem mě kurzy stály přes 2000 kč a nerada bych o peníze přišla.

Děkuji za reakci,

s pozdravem

Kristýna Bufková


Produkt

Kurz sushi v Café Budha


Požadované řešení

Ráda bych dokázala majiteli Café Budha, že peníze z mého účtu odešly a mohla bych se tak kurzu sushi zúčastnit. Případně prosím zapakatel.cz o vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2015 16:46, před 9 lety

Platnost slevových voucherů je zpravidla omezena a podmínky jejich uplatnění uvedeny u konkrétní slevové nabídky. Umožnit použití voucherů po době jejich platnosti je pouze na dobré vůli zprostředkovatele a poskytovatele služby. Pokud slevový portál nereaguje, záleží na spotřebitelce, jakým způsobem se domluví s poskytovatelem slevy. Platbu lze obvykle doložit výpisem z bankovního účtu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2015 11:38, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.