Počet nahlášených stížností: | 99 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
vloni jsem zakoupila 2 vouchery na kurzy sushi od Café Budha přes zapakatel.cz. S majitelem restaurace jsem se dohodla, že budu moct kurz využít i po splatnosti voucherů. Bohužel nyní již vouchery nejdou přes link vygenerovat, takže si je majitel nemůže ověřit a odmítá tedy kurz realizovat.
Požádala jsem o vygenerování kódu na info@branaslev.cz, ale nikdo se neozval, a nyní již ani emailová adresa nefunguje.
Celkem mě kurzy stály přes 2000 kč a nerada bych o peníze přišla.
Děkuji za reakci,
s pozdravem
Kristýna Bufková
Kurz sushi v Café Budha
Ráda bych dokázala majiteli Café Budha, že peníze z mého účtu odešly a mohla bych se tak kurzu sushi zúčastnit. Případně prosím zapakatel.cz o vrácení peněz.
|
Tweet |
Platnost slevových voucherů je zpravidla omezena a podmínky jejich uplatnění uvedeny u konkrétní slevové nabídky. Umožnit použití voucherů po době jejich platnosti je pouze na dobré vůli zprostředkovatele a poskytovatele služby. Pokud slevový portál nereaguje, záleží na spotřebitelce, jakým způsobem se domluví s poskytovatelem slevy. Platbu lze obvykle doložit výpisem z bankovního účtu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.