Společnost


František Prokop

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7014Nedodání zásilky adresátovi předané k přepravě 26.5.2015

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.06.2015, před 10 lety

Martina Havlíčková

Znění stížnosti

Nedoručení zásilky

Zásilku jsem předala k přepravě dle pokynů poskytovatele zásilkové služby dne 26.5.2015. Zásilka nebyla doposud adresátovi doručena. Krátce po termínu předpokládaného plnění jsem se poskytovateli dovolala a ten mi později e-mailem sdělil, že se věc pokusí vyřešit nebo mi bude poskytnuta finanční náhrada. Další e-mailová zpráva byla, že zásilku doručí, protože byla omylem doručena někomu jinému. Zásilka pořád není doručena a nemohu se dovolat na poskytovatele této služby.


Produkt

Poskytovatel služby: František Prokop IČO: 86960407


Požadované řešení

Písemně mne informovat o tom, kdy bude dodána zásilka adresátovi nebo v případě, že došlo k její ztrátě při přepravě, pak kdy mi bude poskytnututa finanční náhradu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2015 10:34, před 10 lety

Dle nám dostupných informací se jedná o zasílatelskou smlouvu, ve které se zasílatel zavazuje přikazci (tedy odesílateli) obstarat vlastním jménem a na účet odesílatele přepravu zásilky z určitého místa do jiného určitého místa. Následné smlouvy o přepravě uzavírá subjekt svým jménem, čemuž odpovídá i skutečnost, že za spotřebitele řeší reklamaci s přepravními společnostmi.
Zasilatel by měl zajistit způsob a podmínky přepravy s vynaložením potřebné péče tak, aby co nejlépe vyhovovaly zájmům odesílatele. Smluvní strana odpovídá za řádné plnění závazku v souladu se smlouvou a za předmět, který je předmětem jejího závazku. Speciální úprava odpovědnosti za škodu je upravena v ustanovení § 2478 občanského zákoníku, který stanoví, že vznikne-li na převzaté zásilce při obstarávání přepravy škoda, zasílatel ji nahradí, neprokáže-li, že škodu nemohl odvrátit. Výši škody prokazuje spotřebitel.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2015 11:40, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.