Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Studio ME o službě odstraňování tetování uvádělo toto "Naše studio provozuje ten nejsilnější laser - PicoBEAM - na odstranění tetování. Jsme jediní v naší zemi a máme výborné a rychlé výsledky."
Ve Studiu ME jsem zahájila proceduru odstraňování tetování (08/2022), bylo mi garantováno odstranění po 4 + 1 ošetřeních (nabídka zaslaná e-mailem). V případě nedodržení garance mi bylo zaručeno, že mohu absolvovat další ošetření až do úplného odstranění tetování, a to pouze za kalibrační poplatek (dokladem je mi vystavená garanční knížka). Při poslední návštěvě (05/2023, 7. návštěva) mi bylo řečeno, ať přijdu zase až na podzim, že už chybí jen cca 2 ošetření. Dnes (11. 9. 2023) jsem se chtěla objednat, ale na webovkách v online formuláři jsem zjistila, že Studio ME přestalo odstraňování tetování provádět, a to bez jakéhokoliv upozornění a varování stálých klientů, kterým probíhá tato procedura. Abych se tedy informovala, co se stalo a co to pro mě v případě garance odstranění tetování znamená, jsem se na studio obrátila telefonicky (na tel. 607 707 706). Bylo mi v telefonu pánem poměrně arogantně sděleno následující: "odstraňování neděláme, tečka", "čemu na tom nerozumíte? děláme jenom rekonstrukce, na shledanou" a telefon položil. Zmínil se o tom, že možná budou provádět odstraňování tetování v zimě, ale více to nerozvedl, nijak mě více o této možnosti neinformoval. Na mou otázku, zda garance, kterou mi dali, pro ně nic neznamená, mi nebylo odpovězeno. Mám pochopení pro hodně věcí, i proto, že přestali odstraňovat tetování, ale pro co pochopení nemám je arogantní jednání ke slušným a stálým zákazníkům, kterým byly dány nějaké záruky a garance. Upozorňuji, že jsem na pána nebyla nijak útočná ani sprostá ani arogantní, pouze jsem se chtěla dobrat nějakého férového výsledku a informací, nebyl mi ale dán prostor.
Odstranění tetování s garancí 4 + 1 ošetření a další zákroky nad odhadnutý počet do odstranění tetování za kalibrační poplatek
Požaduji omluvu za neprofesionální jednání a kompenzaci za nedodržení garance v podobě proplacení rozdílu nákladů za dokončení procedury v jiném salónu, který jsem nucena vyhledat v Praze (náklad za jedno ošetření se v Praze pohybuje cca v rozmezí 2000 - 2800 Kč, přičemž ve Studiu ME mě jedno ošetření již vycházelo na 425 Kč).
|
Tweet |
Mezi podnikatelem a spotřebitelem byla sjednána smlouva o dílo. Dílem se dle občanského zákoníku rozumí zhotovení určité věci, nespadá-li pod kupní smlouvu, a dále údržba, oprava nebo úprava věci, nebo činnost s jiným výsledkem.
V tomto případě záleží, co bylo mezi stranami ujednáno. Pokud bylo součástí smlouvy ujednání, že podnikatel poskytne spotřebiteli při nedodržení garance další ošetření až do úplného odstranění tetování za kalibrační poplatek, měl by podnikatel tato ošetření skutečně poskytnout.
Podle § 2006 odst. 1 občanského zákoníku platí, že pokud se stane dluh po vzniku závazku nesplnitelným, zaniká závazek pro nemožnost plnění. Plnění přitom není nemožné, lze-li dluh splnit za ztížených podmínek, s většími náklady, s pomocí jiné osoby nebo až po určené době.
V tomto případě se tedy o nemožnost plnění nejedná a podnikatel je povinen služby dodat řádně podle smlouvy, i kdyby jejich poskytnutí mělo být přes třetí osobu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.