Společnost


CHANCE a.s.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#70164Stále odhlasováno ze hry

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 18 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.09.2023, před rokem

Zuzana Kuqi

Znění stížnosti

Z duvody neustálého odhlasování me osoby ze hry, jsem bohuzel hrála s výši sazky, kterou jsem hrát nechtěla, a tím mi rychlým způsobem ubyly finance z herního konta!Zadám tedy o navracení financí za sazky z dnešního dne od 10:00 hodin. Dekuji za pochopeni a vyrizeni mého pozadavku.


Požadované řešení

Vrace financí za vklady z dnešního dne 11.9.2023


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2023 07:49, před rokem

O vzniklé situaci je vhodné informovat přímo společnost. To je možné učinit například formou doporučeného dopisu s dodejkou na adresu Politických vězňů 156/21, 26601 Beroun.

Pokud se jednalo o systémovou chybu, přičemž spotřebitel nemohl zjistit, že předchozí sázky byly platně zaevidované, domníváme se, že by společnost měla spotřebiteli vrátit finanční prostředky zaplacené navíc.

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2023 13:16, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 10:01, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.