Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:648
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#70167Předplacená karta T-Mobile

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.09.2023, před rokem

Miroslav Vojtíšek

Znění stížnosti

Dobrý den chtěl bych se zeptat podat operátor Facebook kolik stojí hovor do pevné linky a mobilní číslo rozhlasové studio neodpověděla massenge Facebook zprávu přidat napsal soukromé zprávy Facebook Dobrý den, Miroslave, je to přesně tak, jak vám psala už kolegyně. Sazby platebních bran můžou být různé, je proto potřeba se obrátit přímo na ně. Monča Jak jsem napsala, s tímhle je potřeba se obrátit přímo na ně. Víc informací najdete například i na https://radiozurnal.rozhlas.cz/cisla-pro-posilani-sms-do-vysilani-cro-1-radiozurnalu-7195466


Produkt

Předplacená karta T-Mobile


Požadované řešení

Vysvětlení zákazníka kolik stojí hovor mobilní číslo na mobilní číslo nebo pevné linky žádné ceník jen cena hovoru odkaz žádné odkazy žádné soubory PDF


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2023 07:20, před rokem

Ohledně ceny jednotlivých úkonů je třeba obrátit se přímo na společnost, u které má spotřebitel zřízenou určitou službu, v tomto případě tedy na společnost T-Mobile.

Kontakt na společnost nalezne spotřebitel například zde: https://www.t-mobile.cz/kontakty.

Pokud chce však spotřebitel využívat placené služby jiných společností (např. SMS do rádia s možností ovlivnění obsahu vysílání), je třeba se ohledně ceníku obrátit přímo na konkrétní společnost, jejíž služby chce spotřebitel využít.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.