Společnost


Čedok a.s.

Počet nahlášených stížností:170
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#70170Nevhodné ubytování oproti požadavku klienta - rezervace č.: viz neveřejný údaj

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 18 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.09.2023, před rokem

Aleš Uvíra

Znění stížnosti

Na základě rezervace č.: XXXX jsme absolvovali dovolenou v Řecku (Zakynthos). Už v lednu tohoto roku jsme požadovali 2 pokoje a v jednom z pokojů oddělené postele (jeli jsme 3 dospělí chlapi)...cena byla 87 371 Kč. Místo toho jsme dostali jeden pokoj, kde byla manželská postel, jeden gauč a donesená stará pružinová přistýlka (šíře 70 cm). Týden před odletem jsme dostali informaci o přiděleném pokoji, okamžitě jsme to řešili jak přímo s hotelem, tak i delegátem...byli jsme ubezpečeni, že vše bude v pořádku a vše vyřešíme na místě. Dále byl v pokoji (spíše koupelně) odtokový systém sprchového koutu v havarijním stavu...po 20 s přetékal z vaničky. Žádali jsme o opětovnou výměnu pokoje...bez výsledku. Vyčistili odpadní sifon a tím prodloužili sprchování cca na dvojnásobek, než to přeteklo. Stěžujeme si poprvé v životě, důvodem je opravdu pochybný komfort a nesplnění deklarovaného slibu 2 pokojů, při hodnotě zájezdu cca 90 tis. Kč. Dále slibovaný počet lidí na lodi (výlet okolo ostrova) přesáhl počet míst k sezení (proč???...lidi zaplatí 55 euro aby stáli 6 hodin?...slib byl Max 150 lidí z kapacity lodě 200 lidí). Žádáme tímto o vysvětlení a popř. návrh kompenzace. V případě neuspokojivého vysvětlení jsme rozhodnuti další zájezdy raději objednávat u konkurence.
Děkuji úřadem za odpověď, email a kontakt je v rezervaci.
Libor


Produkt

dle priorit: nevhodný pokoj, havarijní stav sprchového koutu


Požadované řešení

Reakce by mohla být následující:
adekvátní vratka peněz, ten pokoj není určen pro 3 dospělé (hlavně neměl plnohodnotné postele dle požadavku).
Voucher na další zájezd (budeme to vnímat jako nedopatření a snahu napravit situaci).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2023 08:19, před rokem

Podle § 2537 odst. 2 musí zákazník vadu zájezdu vytknout bez zbytečného odkladu vytkne pořadateli zájezdu. Vadou zájezdu se přitom rozumí situace, kdy některá ze služeb cestovního ruchu zahrnutých do zájezdu není poskytována v souladu se smlouvou.

V tomto případě byla vada podle popisu stížnost vytknuta včas.

Spotřebitel může podat písemnou reklamaci zájezdu s nárokem na slevu po návratu z dovolené. Právo na slevu se promlčí nejdříve za dva roky, ale reklamaci je nutné uplatnit co nejdříve po návratu. Na její vyřízení má cestovní kancelář 30 kalendářních dnů. Pokud reklamaci zamítne, můžete reklamaci rozporovat.

Spotřebitel by případně mohl podpůrně použít nezávaznou tabulku slev (odkaz zde: https://evropskyspotrebitel.cz/wp-content/uploads/2017/08/frankfurtska-tabulka.pdf), kde jsou uvedené orientační slevy v procentech podle vady, která se u zájezdu vyskytla.

Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2023 13:17, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 10:09, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.