Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#70178Změna typu vagónu a nedodržená kompenzace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 18 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.09.2023, před rokem

Andrea Kubantová

Znění stížnosti

Dobrý den, 2. září jsme jeli vlakem z Rijeky do Pardubic a těsně před odjezdem nám bylo oznámeno, že nebudeme mít námi zakoupené lůžkové kupé, nýbrž sedačky. Stevardka se snažila situaci uklidnit a slíbila nám zato 100 % kompenzaci. Několikrát jsem se ujišťovala, aby to tak pak opravdu bylo, avšak tvrdila mi, že se nemusím bát, že tuto situaci nyní řeší celá společnost RJ a kompenzace 100 % je jistá a že bude potřeba zajít vyřídit žádost na pobočku.
Čekala jsem alespoň o to lepší služby a snahu ze strany personálu. Jakmile jsme nastoupili, většina občerstvení z menu už nebyla a za pár hodin nebylo jídlo žádné, s čímž jsme nepočítali a byli do rána bez jídla. Stevard našeho kupé na nás navíc opakovaně zapomínal a nedonesl ani objednané pití. Několik hodin jsme ho pak nemohli najít, když jsme se na něj potřebovali obrátit (našli jsme ho schovaného s ostatními stevardy v jejich kupé v době, kdy měl být ještě k dispozici). Měli jsme vypnutou klimatizaci a nedalo se tam dýchat, jakmile se nám konečně podařilo stevarda najít, zapnul nám pak klimatizaci na noc, avšak na 17 °C, takže jsme se nachlazení druhý den nevyhnuly. Situace to byla opravdu žalostná, neboť i rodiny s dětmi, které měly mít lůžka, musely být v tomto vagóně, kde se kvůli hluku dětí opravdu nedalo spát (nemluvě o té zimě z klimatizace). Do rána ještě navíc většina záchodů nefungovala, WC byly ucpané a nelibý zápach se táhnul přes celé chodby. Ke všemu nám stevard donesl zcela studenou kávu i čaj, a když jsem ho na to nespokojeně upozornila, pouze odpověděl "jo jo" a šel dál.
Ihned jsem psala svou stížnost na reklamace a když mi nepřišla odpověď, zašla jsem na pobočku. Tam mi bylo řečeno, že kompenzace 100 % nám náleží a ať vyplním formulář. Myslela jsem, že je tím žádost uzavřena, nicméně dnes se mi dostala odpověď z personálního, že nám zašlou 50 %. Okamžitě jsem jí volala s tím, že celou dobu nám bylo řečeno, že dostaneme 100 %. Ona mě však arogantně odbyla, že personál ve vlaku si ledasco vymyslí a vůbec nerozhoduje o výši kompenzace. Přesně toho jsem se celou dobu obávala, že nám jenom něco naslibují a nakonec to tak nebude. Pak mi řekla, že situaci ještě prověří a ozve se, ale už se neozvala. Rozhodně chci situaci nadále řešit, neboť 50 % z jízdenky se nevyrovná ani ceně za sedačky, protože jsme kupovali jízdenky v poslední vlně za nejvyšší cenu, tj. 2100,-/ os. X cena za sedadlo 990,-. Přijde mi naprosto adekvátní získat kompenzaci 100 % i z hlediska nedostačujících služeb po celou dobu jízdy. To, že si najednou změní podmínky a rozmyslí si vrácení slíbených peněz, je naprosto nečestné a arogantní jednání společnosti!


Produkt

zakoupený tarif lůžko Rijeka - Pardubice pro 4 dospělé


Požadované řešení

Požaduji vrácení slíbených peněz, tj. 100 % ze zakoupené jízdenky. Omluva od vedení či omluva v podobě např. slevy na příští jízdu mi přijde až skoro samozřejmostí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2023 06:51, před rokem

Jestliže byl spotřebitel opakovaně ujišťován stevardem společnosti, že kompenzace za změnu typu vagónu bude 100 %, je takové jednání závazné pro společnost RegioJet a.s. dle § 166 občanského zákoníku.

Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti RegioJet a.s. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2023 12:58, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 09:56, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.