Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#7019Zásilka "Balík Do ruky" nedodána adresátovi, ač byl na své adrese přítomen

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den

Detail stížnosti

Publikováno
17.06.2015, před 10 lety

Jan Horák

Znění stížnosti

Objednaná zásilka "Balík Do ruky" nebyla dodána adresátovi v uvedeném termínu (16. 6. 2015). V informačním e-mailu se hovoří o neúspěšném pokusu o podání (viz další informace).

Na adrese však byl adresát neustále celý den přítomen, přístup do budovy otevřen, stejně však nebyly zaznamenány žádné pokusy o doručení (podle záznamu elektronických zvonků nikdo nezvonil, nikdo netelefonoval na uvedené číslo atp).


Produkt

Zásilka Balík Do ruky s platbou na dobírku.


Požadované řešení

Žádám o smysluplné vysvětlení, jak k situaci došlo, a postup, který bude aplikován, aby se situace neopakovala. Myslím si, že by měla Česká pošta alespoň podniknout pokus o dodání zásilky, k čemuž prokazatelně nedošlo (v případě opačného tvrzení lze získat kamerové záznamy z ulice v daném čase od sousedního velvyslanectví).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.6.2015 12:19, před 10 lety

Není-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Reklamaci dodání může uplatnit odesílatel a nutné ji doložit podací stvrzenkou. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené osobě. V tomto případě je nutné poukázat na skutečnost, že se poštovní doručovatelka nepokusila zásilku doručit, protože informování o uložení zásilky se považuje za dodržení termínu.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.