Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#70196Neohleduplný řidič

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.09.2023, před rokem

Michaela Martinová

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dnes 12.9.2023 v 15.24 jsem jela ze zastávky fugnerova autobusem směr Pavlovice č. 590. Dobíhala jsem z autobusu do autobusu, řidič mě moc dobře viděl, měla jsem ještě minutu na nástup. A skřípnul mě do dveří. Opravdu toto arogantní chování řidičů mě udivuje, pán měl asi vztek, ale to ho neopravňuje k takovým věcem.
Martinová


Produkt

Autobus č 590


Požadované řešení

Pokuta, domluva


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2023 09:50, před rokem

Stěžovatel by měl společnost informovat ohledně chování řidiče a vzniklé újmy a zaměstnavatel by se měl každou takovou stížností zabývat a pokud se prokáže, vyvodit z toho případné důsledky v rámci pracovněprávních předpisů. Dále lze učinit také oznámení Policii ČR.

Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů. Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.

Email na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou pro podávání podnětů: dpmlj@dpmlj.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2023 09:53, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.