Společnost


Vinted s.r.o.

Počet nahlášených stížností:208
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#70198Stornovana objednavka a nevracene penize ani zbozi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 17 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.09.2023, před rokem

Karin Šelestová

Znění stížnosti

Prodala jsem pres Vinted predmet do Polsku.
Zakaznice v Polsku, ale objednavku zrusila, s tim ze mi zbozi bude vraceno zpet. Zasilka se mi zpet ale nevratila, nedostala jsem ani penize.


Požadované řešení

Vraceni penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2023 10:11, před rokem

Pokud došlo ke zrušení smlouvy z důvodu, že zboží výrazně neodpovídalo uvedenému popisu, platilo by následující:
Pokud prodávající požádá o vrácení předmětu prostřednictvím procesu podání žádosti o vrácení, kupující si zvolí způsob přepravy vráceného předmětu a do 5 dnů zašle předmět zpátky prodávajícímu. Za vrácení předmětu platí kupující, ledaže se s prodávajícím dohodli jinak.

Od okamžiku, kdy Vinted oznámí prodávajícímu, že předmět už měl být doručen nebo že se asi ztratil, bude mít prodávající dva dny na to, aby potvrdil, že předmět je v pořádku, nebo aby nahlásil problém. Pokud prodávající nahlásí problém s vráceným předmětem přes zákaznickou podporu, zákaznická podpora společnosti Vinted problém prošetří a přijme konečné rozhodnutí.

Spotřebiteli tedy doporučujeme kontaktovat zákaznickou podporu Vinted a informovat ji o tom, že zboží nebylo vráceno.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2023 13:22, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 10:12, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.