Společnost


bydlenísnů.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#7020Nedodané zboží a nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
17.06.2015, před 10 lety

Ondřej Pečta

Znění stížnosti

Dne 3.6.2015 jsem objednal roletu Velux SSL M08 v hodnotě 11.770,23 Kč v internetovém obchodě www.bydlenisnu.cz, která měla být skladem.
S obchodem jsem měl dobré zkušenosti již z minula (také jsem si objednal stejné zboží v dubnu 2013 a dorazilo v pořádku) a aktuální reference jsem si tedy neověřoval.
4.6.2015 mi přišlo potvrzení objednávky PO50318 s vyměřeným poštovným ve výši 540,20Kč a obratem jsem zaplatil přes portál GoPay částku 12210,40 Kč.

Od té doby se mi nikdo neozval, dne 10.6.2015 jsem volal na kontaktní telefon, ale přišla mi SMS, že mám poslat číslo objednávky, že se mi ozvou, jak budou moci. Nikdo se neozval, další telefon už nikdo nezvedá.

Na základě aktuálních recenzí a diskuse na heureka.cz jsem se rozhodl od kupní smlouvy ustoupit a 11.6. odeslal na info@bydlenisnu.cz email s oficiálním textem odstoupení od kupní smlouvy.

Nyní marně čekám na své peníze, podle diskuse už někteří čekají několik měsíců...


Produkt

VELUX Venkovní roleta na solární pohon SSL 0000 (hliník), 78x140 cm, kód okna M08


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.6.2015 12:04, před 10 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě mu poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.
To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Vzhledem k množícím se stížnostem na daný subjekt je ke zvážení podání trestního oznámení pro trestný čin podvodu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2015 15:43, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.