Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#70206Na obalu chybí složení výrobku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 17 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
13.09.2023, před rokem

Daniela Zahradníková

Znění stížnosti

Dobrý den, v prodejně Tesco jsem zakoupila mletý mák "Tesco Blue Poppy Seeds Ground, který nemá na obalu uvedeno složení. Zakoupila jsem ho v domnění, že se jedná o 100% mák, jelikož na obalu není uvedeno jinak. Na e-shopu TEsco jsem nyní zjistila, že výrobek je s cukrem. Nemělo by být složení na obalu uvedeno?


https://nakup.itesco.cz/groceries/cs-CZ/products/2005100547297

Děkuji Zahradníková


Produkt

https://nakup.itesco.cz/groceries/cs-CZ/products/2005100547297


Požadované řešení

vysvětlení/náprava


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2023 10:56, před rokem

Potraviny v EU musí obsahovat přesné, snadno viditelné a srozumitelné, neklamavé a nesmazatelné informace o prodávané potravině či nápoji. Mezi tyto informace patří mimo jiné také seznam obsažených složek (včetně přísad).

Před seznamem složek musí být uvedeno sousloví, které obsahuje slovo „složení". Seznam musí obsahovat všechny složky dané potraviny v sestupném pořadí podle hmotnosti a označené jejich oficiálním názvem. Seznam složek může být však vypuštěn například u potravin, které sestávají z jediné složky, pokud je název potraviny totožný s názvem složky, nebo název potraviny umožňuje určit povahu složky bez rizika záměny (viz čl. 19 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1169/2011).

Více informací o označování potravin nalezne spotřebitel zde: https://europa.eu/youreurope/business/product-requirements/food-labelling/general-rules/index_cs.htm.

Ohledně stížnosti na složení produktu se spotřebitel může obrátit na Státní zemědělskou a potravinářskou inspekci. Pokud se spotřebitel domnívá, že produkt byl špatně označen, může podat k SZPI podnět ke kontrole. Informace o způsobu podání podnětu nalezne spotřebitel zde: https://www.szpi.gov.cz/clanek/jak-podat-podnet-ke-kontrole.aspx.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2023 13:24, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 10:03, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.