Společnost


Československé cirkusy a varieté a.s.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#7021Nevrácení peněz za vstupenky na delfíny v roce 2013

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 27 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.06.2015, před 10 lety

Blanka Boháčová

Znění stížnosti

Zakoupily jsme vstupenky na vystoupení delfínů na 4.5.2013 v TICKETPRO a delfíni nikde a peníze taky,co bude dále,jak dlouho budeme čekat na vrácení???? Asi čtyřikrát jsme urgovaly - emailovaly s p. Markétou Drofovou project manager.


Boháčová Blanka


Produkt

4.5.2013 vstupenky na delfíny v Praze 13 kusů,celková částka 13x379=4.927kč


Požadované řešení

Zde je řešení jen jedno - vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.6.2015 09:21, před 10 lety

Vzhledem ke skutečnosti, že byl na společnost podán již druhý insolvenční návrh, měli spotřebitelé, v rámci prohlášeného konkurzu, své pohledávky přihlásit do insolvenčního řízení, a to do 2 měsíců ode dne rozhodnutí o úpadku (13.1.2015). Dle inslovenčního zákona nelze bez včasného přihlášení pohledávky na předepsaném formuláři k pohledávce nikterak přihlížet. Přestože zmeškání lhůty nelze prominout, neznamená to, že pohledávky tímto zanikají. Promeškal-li spotřebitel lhůtu pro přihlašování pohledávek, doporučujeme se prostřednictvím příslušného soudu obrátit na insolvenčního správce.

Přihlášky a jejich přílohy se podávají dvojmo u Městského soudu v Praze, pracoviště Slezská 9, 120 00 Praha 2 na předepsaném formuláři (https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR)

Z důvodu podaného insolvenčního návrhu nemůže být stížnost řešena v rámci služby VašeStížnosti.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2015 17:59, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.