Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupily jsme vstupenky na vystoupení delfínů na 4.5.2013 v TICKETPRO a delfíni nikde a peníze taky,co bude dále,jak dlouho budeme čekat na vrácení???? Asi čtyřikrát jsme urgovaly - emailovaly s p. Markétou Drofovou project manager.
Boháčová Blanka
4.5.2013 vstupenky na delfíny v Praze 13 kusů,celková částka 13x379=4.927kč
Zde je řešení jen jedno - vrácení peněz.
|
Tweet |
Vzhledem ke skutečnosti, že byl na společnost podán již druhý insolvenční návrh, měli spotřebitelé, v rámci prohlášeného konkurzu, své pohledávky přihlásit do insolvenčního řízení, a to do 2 měsíců ode dne rozhodnutí o úpadku (13.1.2015). Dle inslovenčního zákona nelze bez včasného přihlášení pohledávky na předepsaném formuláři k pohledávce nikterak přihlížet. Přestože zmeškání lhůty nelze prominout, neznamená to, že pohledávky tímto zanikají. Promeškal-li spotřebitel lhůtu pro přihlašování pohledávek, doporučujeme se prostřednictvím příslušného soudu obrátit na insolvenčního správce.
Přihlášky a jejich přílohy se podávají dvojmo u Městského soudu v Praze, pracoviště Slezská 9, 120 00 Praha 2 na předepsaném formuláři (https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR)
Z důvodu podaného insolvenčního návrhu nemůže být stížnost řešena v rámci služby VašeStížnosti.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.