Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#70213Nesprávně zaslané peníze

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

22 hodin 31 minut

Detail stížnosti

Publikováno
13.09.2023, před rokem

Stanislava Špetíková

Znění stížnosti

Dobrý den, v pondělí 11.9.2023 jsem vám omylem poslala na váš účet 1625kč, tímto žádám navrácení peněz zpět. VS jsem zadala 18928 na jméno Stanislava Szmeková, předem děkuji za kladné vyřízení.


Požadované řešení

Vrátit peníze zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2023 13:57, před rokem

Neexistuje-li právní důvod, pro který by si společnost mohla omylem zaslané, resp. obdržené, peněžní prostředky ponechat, spotřebitel ji může vyzvat k zaslání peněžních prostředků zpět. Doporučujeme kontaktovat společnost přímo, ideálně na jí uváděné kontaktní adresy, ať již e-mailové nebo poštovní.

Nebude-li společnost reagovat a peníze nevrátí, jedná se z její strany o bezdůvodné obohacení ve smyslu § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. V takovém případě doporučujeme spotřebiteli vyzvat prodávajícího k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.9.2023 14:42, před rokem

Vážená paní Špetíková,

děkujeme za informaci. Platba Vám byla vrácena zpět na účet dne 12.9.2023.

S pozdravem a přáním hezkého dne,
Zákaznický servis
PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2023 11:28, před rokem

Děkujeme společnosti za součinnost. Protože spotřebitelka přijetí peněz potvrdila, uzavíráme stížnost s dosažením dohody stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.