Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#70219Nespolehlivá společnost, doufám, že už v životě nebudu muset využít služeb této společnosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.09.2023, před rokem

Mike Mikovic

Znění stížnosti

Nejhorší servis a zkušenost s dopravcem, co jsem kdy zažil. Když pominu opoždění zásilky, když konečně dorazila, v aplikaci byla nahlášena jako "skončena" a nešla z Z-Boxu vyzvednout. Po hodinovém monologu technické podpory a jejich návrhu na reinstalaci aplikace mi bylo sděleno, že zásilku není možné převzít. Nikdo neví co se s danou situací dělá a jak případ řešit. Operátorka mi nabídla zásilku přetrasovat namísto aby mi ji pomohla vyzvednout a řekla mi, že v případě kdy to chci vyzvednout z boxu mám čekat až se to opraví. Dodala, že neví jak dlouho to bude trvat a at se neobávám, že na vyzvědnutí zůstavá zásilka v boxu 7 dní a může to prodloužit.

Z minolosti mám pouze negativní zkušenosti se zásilkovnou v případě odeslání zásilky jejich systém nebyl schopný rozpoznat adresu příjemce a balíček mi poslali bez náhrady poštovného zpátky, nepříšlo ani info o tom kde zboží je a jak si ho vyzvednout a znovu jsem se složitě dovolával přes operátora. Další zkušenost byla když jsem objednával zboží z Aukra a na místo aby mi bylo doručeno systém nebyl schopný zpracovat adresu a byla vrácena zpět odesílateli. Ten mě tímto způsobem okradl a já nyní celou záležitost řeším s PČR.

Doporučuji všem vybrat si dražšího spolehlivějšího odesílatele a nedělat stejnou chybu jako jsem udělal já. Prozákaznická komunikace na nulové úrovni, zásilky se vrací zpět protože mají špatný systém pro zpracování a když už došlo k odeslání tak nešly převzít nebo byly doručeny pozdě. Tahle firma nemá na českém trhu co dělat, doufám, že lidé si uvědomí nízkou kvalitu této firmy, tak aby dali prostor konkurenci, která je schopna zboží spolehlivě doručit.


Požadované řešení

úpadek a akvizice společnosti


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2023 12:58, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.9.2023 14:26, před rokem

Dobrý den, mrzí nás, že máte takové zkušenosti. Je dobře, že jste se obrátil na náš zákaznický servis, pokud vám box nešel otevřít. Kolegové udělají maximum pro to, aby technik Z-BOX navštívil co nejdříve a mohl jste si zásilku vyzvednout. Co se týče zásilek s chybnou či nepřesnou adresou, tak v takovém případě by měl příjemce obdržet výzvu k opravě adresy, aby mohla být zásilka v pořádku doručena. Oprava adresy je řešená pomocí widgetu, kde stačí pin v mapě přesunout na správnou adresu, což je nejjednodušší způsob. Více informací najdete v tomto článku: https://www.zasilkovna.cz/blog/moznost-opravy-dorucovaci-adresy-prijemce. Tato výzva ke změně adresy by měla příjemci dorazit na e-mail, pokud jsme jej od odesílatele obdrželi ve správném tvaru. Zkontrolujte prosím složku se spamem či hromadnými zprávami, zda zde výzva neskončila. Pokud jsme úpravu adresy neobdrželi, museli jsme zásilku vrátit odesílateli, ohledně dalšího řešení se tedy doporučujeme obrátit přímo na něj a jednat dle pokynů, které obdržíte od PČR. Věříme, že se nakonec vše podaří vyřešit k vaší spokojenosti. Nikča, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2023 18:13, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2023 19:30, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.