Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 2.6.2014 jsem na portále www.levneelektro.cz společnosti Elektra PV s.r.o. zakoupil mobilní telefon Samsung i9195 Galaxy S4 mini white v ceně 7888,-Kč. Po necelém roce používání telefon začal vykazovat zásadní vady(smazání všech fotografií, některých aplikací a hlavně nemožnost přihlášení se k účtu Google). Telefon jsem v rámci záruky odnesl do autorizované opravny, kde bylo zjištěno, že je poškozena systémová deska přístroje. Hlavní zjištění opravny však bylo, že přístroj již byl v minulosti neodborně opravován a tudíž nelze uplatnit záruku.Z uvedeného vyplynulo, že telefon mi byl prodán již jako použitý/opravený za cenu nového. Společnost Elektra PV moji reklamaci opakovaně zamítla.Cítím se tímto velmi poškozen a nevím, proč bych si měl sám přístroj v záruční době neodborně opravovat jak tvrdí prodejce. Nevím, jak v tuto chvíli dokázat, že jsem si v uvedeném obchodě osobně vyzvedl již použitou a opravenou věc.
Mobilní telefon Samsung model GT-i9195ZWAETL, IMEI 3537377061239562
Požaduji navrácení celé kupní ceny, jelikož jsem byl již od počátku uveden v omyl a koupil již použitý a opravený telefon.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá kupujícímu (spotřebiteli) za to, že věc je při převzetí kupujícím bez vad, tedy že má zákonem stanovenou jakost v době převzetí. Touto jakostí se rozumí, že věc má vlastnosti předně ve smlouvě ujednané, prodávajícím nebo výrobcem popisované nebo na základě jimi prováděné reklamy a s ohledem na povahu zboží očekávané, popřípadě vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé. Jako zánovní tedy musí být zboží podnikatelem řádně označeno. Pokud podnikatel takto neučiní, může spotřebitel uplatnit reklamaci pro nesplněnou jakost při převzetí. Jestliže však již uplynula doba šesti měsíců od koupě zboží, musí spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné již při převzetí.
Společnost byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.