Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#70230Poukázka!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.09.2023, před rokem

Daniela Grollova

Znění stížnosti

Neustále mám na klatovské poště problém dostat mou peněžní poukázku! Stále říkají že není , že nic nepřišlo . Už mě to začíná opravdu vytáčet. Já musím platit nájem, energie , mám děti které potřebují jíst. 2 měsíce zpět jsem tam chodila přez týden se ptát na složenku a nic tak jsem se naštvala a řekla že to chci okamžitě vyplatit že se odtamtud nehnu dokud to nedostanu. A najednou se složenka našla. Minulý měsíc tam jdu a zase přišla ze tam nic nemám . No už to ve mě zase vřelo. ! Tak jsem jí poslala zpátky aby se podívala do skříňky kam dávají vyšší částky tak se neochotně zvedla a šla se podívat a byla tam.


Požadované řešení

Chtěla bych aby má poukázka nebyla pokaždé někde hozená, že se pak hledá . Odnáším to já a mé děti. Úřad práce s tím nemá nic společného... ten posílá včas


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2023 13:34, před rokem

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.