Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#70231Ztráta zásilky za 2300,-

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.09.2023, před rokem

Kristýna Adamíková

Znění stížnosti

Zásilkovna ZTRATILA mojí zásilku v hodnotě 2300,- - u zboží byla dobírka, takže cena je jasná. A vyplatili mi 300,-. V aplikaci mi nabízelo cena v případě poškození- věděla jsem, že zboží se poškodit nemůže, šlo o látkové nosítko pro miminko. O ztrátě balíčku nebylo nikde ani zmínka. Chtěla jsem kontakt na nadřízeného pracovníka, to mi nedají z důvodu ochrany osobních údajů. Katastrofa.


Produkt

Nosítko značky TULA - free to grow, motiv just hanging


Požadované řešení

Aby mi vyplatili 2300,- co bylo jako doběrečné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2023 13:40, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci, tak jak zde již spotřebitel podle popisu učinil. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Podle našeho názoru by se v tomto případě mělo postupovat podle ustanovení § 2567 občanského zákoníku, který stanoví, že při ztrátě nebo zničení zásilky nahradí dopravce cenu, kterou zásilka měla v době, kdy ji převzal. Podle § 1812 odst. 2 OZ platí, že k ujednáním odchylujícím se od ustanovení zákona stanovených k ochraně spotřebitele se nepřihlíží. To platí i v případě, že se spotřebitel vzdá zvláštního práva, které mu zákon poskytuje. Jiné orgány jako např. Česká obchodní inspekce však mohou být jiného názoru.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.9.2023 14:33, před rokem

Dobrý den, Kristýno, podle vašeho zásilka nebyla pojištěná. V takovém případě, pokud dojde ke ztrátě či poškození zásilky a bude uznána reklamace, obdržíte 300 Kč, jelikož takto je nastavena základní hodnota zásilky (https://files.packeta.com/web/files/Mezi_nami_kompletni_cenik-01-09-2023.pdf). Pokud je obsah zásilky hodnotnější, doporučujeme zásilku pojistit, aby byla v případě reklamace vyplacena adekvátní částka ve výši až 5 000 Kč. Pojištění se vztahuje na škodu všeobecně, ať už jde o ztrátu či poškození. Jedná se o standardní postup v souladu s našimi všeobecnými obchodními podmínkami (https://files.packeta.com/web/files/VOP_Mezinami_Zasilkovna.pdf). Nikča, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2023 10:59, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2023 14:16, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.