Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#70232Ztráta finanční částky (důchodu) odeslané z ČSSZ na adresu zrušené pobočka pošty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.09.2023, před rokem

Herčíková Hana

Znění stížnosti

ČSSZ mi odeslala údajně 15.8. důchod červenou složenkou na adresu pošty Praha 3, Koněvova ulice, kde jsem měla POBox, bohužel tato pošta byla zrušena. Při návštěvě zastupující pošty v Olšanské ulici na Praze 3 mi bylo na oddělení reklamace řečeno, že finance byly odeslány 21.8 zpět na ČSSZ. Každý týden od této doby komunikuji telefonicky s ČSSZ, ale finance se zpět do ČSSZ nevrátily.
V pondělí 11.9. jsem opět navštívila poštu Praha 3, v Olšanské ulici. Opět oddělení Reklamace, kde jsem požadovala sepsat protokol o reklamaci. Bohužel obě zaměstnankyně mi odmítly cokoliv se mnou sepsat, prý to nesmí.(???) Zodpovědnost přehazovaly opět na ČSSZ. Samozřejmě jsem i tento den hovořila s ČSSZ, ale peníze nebyly stále doručeny.
Není přeci žádný MEZIČLÁNEK mezi poštou, která má finanční částku doručit a adresátem, kam pošta peníze zasílá. Kde tedy peníze jsou? Jak je mám dohledat?
Naposledy jsem hovořila s ČSSZ včerejší den, tedy 13.9. a peníze stále nebyly doručeny.
Prosím, můžete mi nějakým způsobem pomoci?

Hana H.


Produkt

Důchod zaslaný červenou složenkou - datum 18.8.2023 údajně odeslána poštou na adresu ČSSZ, Křížova25, 22508 Praha 5


Požadované řešení

Informaci konkrétního skutečného dne DORUČENÍ finanční částky MÉHO DŮCHODU prostřednictvím červené složenky na adresu ČSSZ, Křížová 25, 225 08 - Praha 5. Tedy datum převzetí financí ČSSZ od poštovního doručovatele.
V případě nedoručení požaduji dohledání finanční částky a následně:
A/ informaci o tom, kde a kdy si mohu finance převzít
B/ okamžitě napravit přeposlání na adresu ČSSZ

Předem děkuji Hana H.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2023 13:43, před rokem

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Podle ustanovení § 2567 občanského zákoníku platí, že při ztrátě nebo zničení zásilky nahradí dopravce cenu, kterou zásilka měla v době, kdy ji převzal.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.