Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den, dne 13.6 mi byla stažena částka 2247.- z účtu,hned poté jsem Vás kontaktovala z jakého důvodu byla částka stažena.Poslali jste mi,že jde o VIP členství.Účet jsem okamžitě zrušila a žádala plnou částku zpět.To mi nebylo umožněno s tím,že VIP členství bude platné až do 13.9.2015 nechápu jak může být něco platné na účtě který již neexistuje.Tímto vás tedy žádám o zaslání finančního obnovu viz.výše za období 2 měsíců.Jelikož pokud něco neexistuje nemůže se za něj brát poplatek.V případě nedořešené v můj prospěch budu nucena kontaktovat Policii a svého právníka.Vše mám v tištěné verzi. Děkuji s pozdravem.
Žádost o navrácení platby za zbylé dva měsíce 1498.-účet již neexistuje.
Navrácení platby za zbylé dva měsíce.Ucet je od 16.6 neplatný.Měsíc červen jsem ochotná uhradit a však zbylé dva měsíce není důvod.Nemůže fungovat ČIP členství,když účet již neexistuje.Děkuji s pozdravem. Slovackova
|
Tweet |
Služby, se kterými je spojen zpoplatněný smluvní vztah, se prodlužují o stejnou již dříve smluvně sjednanou dobu trvání závazku, pokud spotřebitel smlouvu nevypoví během výpovědní lhůty před uplynutím smluvní doby. Zpoplatněný smluvní vztah musí být dle obchodních podmínek vypovězen minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy - nebo, pokud byla při koupi zpoplatněného přístupu uvedena jiná lhůta, během uvedené lhůty.
Výpověď zpoplatněného smluvního vztahu je účinná jen v případě, že bude podána formou výslovného, písemného prohlášení. Ačkoliv tuto podmínku považujeme ve spotřebitelských smlouvách za nepřiměřenou, jedná se o jediný spolehlivý způsob, jak spotřebitelka může vypovězení smlouvy později prokázat (pokud výpověď zašle doporučeně a nejlépe s dodejkou). Je otázkou, jaké služby byly objednány, zda byla řádně sjednána cena a splněna informační povinnost. Doporučujeme v této záležitosti uplatnit reklamaci výše platby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt, doporučujeme též spotřebitelce, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum (http://www.evropskyspotrebitel.cz/), které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den, paní Slovackova.
Na základě zde uvedených informací žel nebylo možné Váš profil v databázi be2 dohledat. Rádi bychom Vás tudíž požádali o poskytnutí doplňujících informací: Vašeho uživatelského jména, registrační emailové adresy a data realizace platební transakce. Zašlete nám prosím výše uvedené informace, jelikož v opačném případě Vám žel neumíme být nápomocní.
V zájmu zaslání potřebných dat můžete kontaktovat i náš Zákaznický servis, a to prostřednictvím emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz,
velice Vám děkujeme.
S pozdravem,
(v zastoupení)
Anne Reynaud
Vedoucí Zákaznického servisu be2 / Head of Customer Service be2
____________________________________________________
be2 S.à.r.l.
291, route d’Arlon - L-1150 Luxembourg - Luxembourg
www.be2.com/corp
Dobrý den,doplňující informace jsem zaslala na uvedenou e-mailovou adresu.Děkuji
Vážená paní ,
Informujte nás prosím, zda-li Vám vyhovuje řešení Vašeho případu prostřednictvím našeho Zákaznického centra a jeho uzavření na stránce dTest-u
S pozdravem,
Anne Reynaud
Vedoucí Zákaznického servisu be2 / Head of Customer Service be2
____________________________________________________
be2 S.à.r.l.
291, route d’Arlon - L-1150 Luxembourg - Luxembourg
www.be2.com/corp
_________________________________________________
Vzhledem k tomu, že se spotřebitelka již delší dobu k případu nevyjádřila, žádáme ji, aby tak učinila, případně celou stížnost uzavřela.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti se k případu vyjádřit, z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.