Společnost


HEXATRADE COMPANY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#70241Nedodržování férové slevy na eshopu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.09.2023, před rokem

George Mulisak

Znění stížnosti

na stránkách společnosti EroStar se již několik měsíců setkávám se stále stejným zobrazením slevy. U velkého množství produktů je zobrazena "původní cena" v podstatě neustále - tedy ne jen 30 dní, jak ukládá nová legislativa. Z mého pohledu se jedná o klamání zákazníků. Příkladem může být např. tento produkt : https://www.erosstar.cz/womanizer-premium-eco-rose, ale jsou jich tam takto desítky, možná dokonce vše má nějakou "slevu". V nabídce vidím dva nedostatky 1. původní cena je úplně mimo cenu, která na trhu je.... 2. Původní cena je zobrazována několik měsíců. Když jsem do společnosti zavolal o vysvětlení, byl jsem odpálkován, že to není moje starost.


Požadované řešení

přestat zobrazovat slevy nad rámec 30ti dní


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2023 14:15, před rokem

Podle § 12a zákona o ochraně spotřebitele platí, že informace o slevě z ceny výrobku musí obsahovat informaci o nejnižší ceně výrobku, za kterou jej prodávající nabízel a prodával v době 30 dnů před poskytnutím slevy, od okamžiku, kdy začal výrobek nabízet a prodávat, do okamžiku poskytnutí slevy, pokud je výrobek v prodeji dobu kratší než 30 dnů, nebo v době 30 dnů před prvním poskytnutím slevy, zvyšuje-li prodávající slevu z ceny postupně.

Pokud má spotřebitel podezření na nesprávné postupy a nezákonné jednání podnikatele, může podat podnět na Českou obchodní inspekci (odkaz zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.9.2023 14:12, před rokem

Dobrý den,

cenová politika značky Erosstar je po dlouhodobé právní konzultaci plně v souladu s českou právní legislativou.

Zmíněná přeškrtnutá cena není "Původní" jak se pan George domnívá. Tato cena je "Pultová cena", doporučená maloobchodní cena ale také cena v našich kamenných prodejnách. Tuto cenu si můžete přijít ověřit na libovolnou naši pobočku v České republice. Pro zákazníky internetové je tato cena ponížena, jelikož s sebou nenese prodej na internetu náklady spojené s kamennou prodejnou (zaměstnanci, pronájem prostor, regulace teploty ovzduší, spotřeba energie obecně je vyšší). Na internetu není zboží označováno jako slevněné ani akční, nejsou používány procentuální označení ani slevy typu -XXX Kč. Oproti kamenné prodejně je zboží viditelně označeno jako za lepší cenu, nikoliv jako slevněné. Zboží je také viditelně označeno, že se cena na prodejně a v internetovém obchodě může lišit.

S přáním krásného dne,
Tým Erosstar

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2023 10:03, před rokem

Děkujeme společnosti za upřesnění situace.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele - protože společnost svůj postup vysvětlila, žádáme jej po přidání vyjádření o uzavření stížnosti. Pokud má spotřebitel i nadále podezření na špatné označení cen, může se obrátit s podnětem na Českou obchodní inspekci (viz původní vyjádření).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2023 10:24, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.