Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Řidič busu 619 který jel z Kladna ve 14:15 na slovance měl být ve 14:41 na místě bohužel se tomu nestalo byl tam až ve 45 a díky jeho nedbalosti na čas tak jsem nestihl bus ze slovanky domu celou cestu se bavil s nějakou starší ženou a kašlal na čas ve kterým tam měl být celkově by mi to nevadilo kdyby byla nějak ucpaná silnice ale nebyla měl čistou cestu ale i tak jel pomalu
Autobus s číslem 619 směr ročov
Nějaký slovní káraní za jeho neprofesialismus
Případně výměna řidiče který umí dodržovat čas
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost je možné kontaktovat:
- telefonicky na +420 725 100 725
- emailem na info@arriva.cz
- skrze kontaktní formuláře zde: https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.