Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
Dne 12.9.2023 autobus náhradní přepravy vlaku při výluce trati 191 od 11. - 22.9.2023
Vlak/Linky 408946 Spoj (pravděpodobně autobus č. 14)
Předpokládaný odjezd z náhradní zastávky Srby v 11:01
NEZASTAVIL, přesto že jsme mávali na zastavení.
Na zastávce jsme čekali 4 osoby ve směru na Blovice a Plzeň.
Autobus vyrazil ze zatáčky se zpožděním cca 5 min a vůbec nepomaloval, proto jsem vstoupil téměř do vozovky a mával na zastavení. Bez úspěchu! Asi spěchal dohnat zpoždění!
Autobusy v opačném směru zastavovali nebo aspoň zpomalovali, i když na zastávce nikdo nečekal a dokonce i druhý autobus, když byl zcela prázdný. Inu je to v lidech.
Je pravda, že ve směru na Plzeň není označník zastávky ČSAD, neboť na této zastávce v obou směrech již nestaví žádné autobusy od JŘ, kdy začala jezdit Arriva v Plzeňském kraji.
V jednu domů tam býval přenosný označník "ČD náhradní autobusová doprava"!
Ten den jsem jel do Prahy s náskokem, když vzhledem k výluce na zastávkové spoje nenavazuje přestup na Expres, ale až na Berounku. Když autobus nezastavil, našel jsem si rychle telefonní číslo na pokladní v Nepomuku a paní pokladní říkala, že v tomto čase jede jen jeden autobus a má již potvrzeny průjezd v Blovicích.
V tom poledním horku jsem se tedy vydal pěšky 3 km na nádraží do Nepomuka aspoň na přímý spoj dalšího vlaku, že kterého je připoj na Expresy, abych snížil zpoždění v Praze aspoň o půl hodiny.
Koordinátorka v Nepomuku mě prý nesměla prozradit číslo autobusu, který nám nezastavil v Srbech. (Domnívám se, že to byl č. 14, ale nejsem si jistý.)
K mé smůle měl však nespolehlivý Mnichovák zpoždění již za příjezdu z Německa. Výměna lokomotivy trval 12 minut (dle plánu, zajímavé že souprava do Mnichova Ex 358 s přepřaženým dieselem Alex od našeho zpět odjela také dříve, ještě před Ex353 na Prahu) a tak zastávková Berounka R765 odjela včas ještě před Expresem Ex355. Přesto že zastavovala, táhli jsme se za ní až do Hořovic.
V Praze na hlavním Expresy zastavují až na severní části nástupišť a tak než jsem přešel na další přestup k podchodu Jih přijela i Berounka za námi.
Inu když se daří....
Vrátil jsem se zpět so Srb náhodou právě za 24 hod a tak jsem po vystoupení z autobusu ze zvědavosti počkal ještě ty 3 minuty, jak to bude další den ve směru na Plzeň. Na zastávce nikdo nečekal a protože jsem nechtěl jet, stoupl jsem si daleko od vozovky, abych nebyl příliš vidět. Ten den řidič zpomalil, i když u silnice nikdo nestál, a když mi zahlédl stát opodál, mával jestli s ním jedu. Inu je to v lidech.
S pozdravem
Jiří Janoch
Prokazatelně seznámit VŠECHNY řidiče o umístění zastávek!
Často tápou a ne všichni si to nastavují v navigacích.
Na zastávky náhradní autobusové dopravy (mimo železniční stanice) dávat přenosné označníky "Zastávka náhradní autobusové dopravy".
Zamyslet se na technologickým postupem výměny lokomotiv u Ex 35x v Plzni. (nepozoruji výměnu standardně)
|
Tweet |
Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci. Jako vhodný nárok se jeví přiměřená sleva z jízdného.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.