Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den, chtěla bych podat stížnost na pracovníky Vaší společnosti Vodafone. Jsem u Vás zákaznicí již několik let a nikdy se mi nestalo co v posledním měsíci a pul. Jde o to, že cca měsíc zpátky jsem se ptala u operatora na telefon na splátky bylo mi řečené, že bych měla nárok na telefon za 1 kč s měsíční splátkou 500kč. Paní operátorka mi řekla, že objednávku můžeme udělat spolu a do dvou dnů by telefon měl dorazit podle domluvy. Bylo mi divné, že mi nepřišel potvrzovací e-mail ani sms o tom, že by bylo vše jak mi řekla. Volala jsem znova jestli je vše v pořádku, následně mi řekli, že tam žádná objednávka není, ale že napíšou e-mail do eshopu a dají mi vědět, ale že by pro mě bylo lepší, když bych zašla na prodejnu a vzala si ho hned, že mi ho vydají na místě bez čekání. Šla jsem do prodejny na Novém smíchově, tam mi řekli, že na všech plátcích musí být veškeré faktury řádně zaplacené, že se to nevztahuje na jen to konkretní číslo na které se bude vázat smlouva. Tak jsem volala na operátora kde mi bylo řečeno, že nechápou proč mi ho nevydali, že se to váže jen k tomu číslu na které se bude prodlužovat smlouva at tam dojdu znova a řeknu jim co mi bylo řečeno a ozvu se pokud by byl problém tak jsem tam šla znova a bylo mi řečeno, že všichni 3 plátci. Zažádala jsem o zrušení smlouvy a následný odchod k jinému operátorovi, protože mi nepřijde normální, abych se ptala 10x na jednu a tu samou věc a každý mi řekl něco jiného. Hned druhý den mi volala paní proč chci odcházet a podmínky k odchodu, řekla jsem jí to co se mi děje pár týdnu na zpět a že už toho mám plné zuby, řekla mi, že se to vztahuje pouze na plátce, který bude mít smlouvu a ne o celkový učet, tak že za problémy které mám mi dá 1000 kč slevu na telefon, který si vyberu a at zajdu na prodejnu a napíšou jí e-mail jak to dopadlo a pak mi zavolá ,dopadlo to stejně jako vždy a s paní už jsem nemluvila. Každopádně včera jsem volala na operátora z jiných důvodu a rovnou se zeptala na tuhle věc. Řekl mi, že číslo na které pujde smlouva má vše v pořádku a že mám opět zajít na prodejnu a oni mi ho dají hned, dnes ráno jsem šla na prodejnu na Slavii a řekli mi, že to nejde .. Tak se na mě nezlobte, ale tohle není normální.. Aby se to řešilo s 10 lidma a 10 lidi Vám řeklo něco jiného a člověk lítal jak d.... tam a zpátky , protože támhle Vám řeknou tohle a tam zase něco jiného ..Já dokážu pochopit, že jsou nováčci, kteří tomu nerozumí tolik jak by měli, ale co neodkážu pochopit je to, že je to jeden a ten samý systém , každý se zaučuje snad stejným způsobem a jak někdo může říct, vše je v pořádku a druhý nemáte nárok .. Nikdy jsem takové problémy neměla a dost silně uvažuji o odchodu se všema číslama, které mám k jinému operátorovi, protože tohle je přístup k dlouholetým zákazník opravdu nehorázný.
Děkuju Vraspírová
Sony Xperia Z3 telefon pro věrnostní zákazníky
Podle mě za problémy, které mám by se měla udělat výjimka k číslu, které má vše správně a nemělo by se to vztahovat k celému učtu.
|
Tweet |
Nabídka od zaměstnance společnosti je zavazující a podnikatel by měl jednou navržené podmínky dodržet. V tomto případě by však nejspíše bylo obtížné danou nabídku a její podmínky prokázat.
Tímto tedy přeřazujeme stížnost na podnikatele a prosíme ho o vyjádření.
Dobrý den, paní Vraspírová,
omlouváme se, že jste od našich pracovníků dostala různé informace. Prověříme, proč se tak stalo a podíváme se, jaké řešení bychom vám mohli nabídnout. Jen budeme potřebovat vaše číslo a heslo. To nám můžete poslat přes zabezpečený formulář na stránce http://tam.je/formular. Do dotazu stačí zkopírovat váš dotaz, který jste zadala tady.
Děkujeme.
Kateřina Drymlová, Péče o zákazníky
Vzhledem k tomu, že se spotřebitelka k případu již delší dobu nevyjádřila, žádáme ji o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti reagovat. Protože služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.