Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Kaufland Michle, oddělení lahudek- pultový prodej. Stará, špinavá Ukrajinka, na rukách sterilní rukavice, cpala si du úst salát a těmi mi poté dávala plátkový sýr. Nechutné!!! Než Vám začnu na tuto pobočku denně posílat ČOI, chci po Vás jednoznačný závěr a nápravu.
Hygiena
Okamžitě proškolit personál, hygienické návyky lidí z Ukrajiny, profesionální přístup a zopakovat si základy že zbožíznalství!!!
|
Tweet |
Má-li spotřebitel důvodné podezření, že v provozně společnosti nejsou dodržovány hygienické předpisy, je vhodné tento problém řešit přímo na místě s odpovědným vedoucím provozovny.
Nedojde-li ani poté k nápravě, má spotřebitel možnost obrátit se na Krajskou hygienickou stanici.
Vážený zákazníku/Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme
si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává
Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle
800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické
centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.