Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Měla jsem zakoupenou jízdenku na FlixBus z Brna do Prahy. Autobus na autobusové nádraží vůbec nepřijel. Na místě jsem byla s patřičným předstihem, autobus se na nádraží nenacházel a ani v následující půlhodině nedorazil. Neobdržela jsem žádnou informaci o zpoždění/zrušení spoje. Informace o odjezdu spoje na informační ceduli nebyla správná - pouze byl změněn čas odjezdu na 5:27. Byla jsem nucena koupit jízdenku na vlak u konkurence a přijedu pozdě na kongres v Praze.
Celková cena: 99,75 CZK
Brno - Praha
sobota 16. zář 2023
Odjezd
Čas
05:25
Zastávka
Brno (autobusové nádraží Hotel Grand)
(Brno,,Benešova tř.hotel GRAND) Benešova 603/2, 602 00 Brno
Autobus N903
FlixBus
Směr Prague ÚAN Florenc
Sedadla: 20C
Příjezd
Čas
08:15
Zastávka
Praha (Ústřední autobusové nádraží Florenc)
(Praha,,ÚAN Florenc) Křižíkova 2110/2b, 186 00 Praha
Žádám o vrácení jízdného v plné částce.
|
Tweet |
Nebyla-li sjednaná a spotřebitelkou již uhrazená služba řádně a včas poskytnuta, a je-li zjevné, že na jejím dodatečném splnění nemůže mít spotřebitelka zájem, má spotřebitelka nárok na vrácení vynaložených nákladů.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Před zasláním předžalobní výzvy doporučujeme použít standardní komunikaci (e-mail, telefon) a společnost vyzvat "neoficiálně".
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.