Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#70289Nedoručená zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 8 minut

Detail stížnosti

Publikováno
16.09.2023, před rokem

Dana Spáčilová

Znění stížnosti

Dne 15.9.2023 mi měla být doručena zásilka.Celý den se nic nedělo.V 18.38hod.přišla SMS o doručeni zásilky.Jsem dúchodkyně a celý den jsem byla doma a byla jsem dosažitelná neukázala se u nás z pošty ani noha.Natož nějaký doručovatel.Děláte si ze zákazníků srandu?


Požadované řešení

Chci vědět z jakého důvodu mi nebyla zásilka doručena. Jednoduše se zřejmě na to doručovatel vykašlal.V tom případě byl měl být za toto lajdáctví potrestán.Znovu opakuji, že jsem byla celý den doma a výmluvy typu,že jsem nebyla na adrese zastižena na mě vůbec nezkoušejte.A není to první problém který z poštou mám.Jako třeba sipo složenky válející se po chodníku nebo cizí pošta v mé schránce a podobně. Bylo by toho víc.Vůbec se nedivím že na postu každý nadává.S pozdravem Dana Spáčilová.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2023 09:21, před rokem

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.