Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
13.6.2013 jsem si na pobočce czc v Havlíčkově Brodě vyzvedl přes internet objednaný tablet.
Bohužel na tabletu se vyskytla softwarová chyba v pátek 12.6.2015.Proto jsem neprodleně ještě ten den kontaktoval e-mailem reklamační oddělení czc,s tím ,že tablet předám v sobotu 13.6. na pobočce v Havl.Brodě k reklamaci (opravě).
Podotýkám, že pobočka v Havlíčkově Brodě má otevřeno standartně každou sobotu.
Bohužel v sobotu 13.6. byla tato pobočka zavřená. Proto jsem zde uplatnil, bez problémů, reklamaci následující pondělí 15.6..
17.6. jsem dostal vyjádření k mé reklamaci, že byla uplatněna po záruční době a tudíž nebyla uznána.
Tablet PRESTIGIO MultiPad PMP7100D3G,10,1",Android,16GB
Oprava tabletu
|
Tweet |
Podle občanského zákoníku § 122 lhůta počítaná na roky končí dnem, který se číslem shoduje se dnem, kdy lhůta začala. Znamená to tedy, že záruka končí 13.6.2015, pokud v jejím průběhu nebylo zboží přijato do reklamace. Pokud by bylo zboží reklamováno, lhůta se prodlouží o dobu vyřizování reklamace. Navíc pokud poslední den lhůty připadne na sobotu, neděli nebo svátek, je poslední den lhůty nejbližší následující pracovní den.
Dobrý den pane Šárovec.
Prověřil jsem vaši reklamaci a tablet byl v den reklamace stále v záruce, omlouváme se za chybu. Prosím vás o zaslání kompletního zařízení na naší pobočku na Hájích (CZC.CZ s.r.o Hviezdoslavova 666 Praha 14900), obratem vám vystavíme dobropis. V případě jakéhokoli dotazu mne prosím kontaktujte na email styblo@czc.cz.
S přáním hezkého dne
Michal Stýblo
Hodnocení:
Komentář: Velice děkuji za pomoc d-testu.Bez jejich podpory by společnost czc.cz a jmenovitě pan Pavel Tihelka se svým velice arogantním přístupem zvítězil,přestože neměl pravdu.Je jen s podivem jak tito lidé mohou ,bez základních znalostí Občanského zákoníku ,řešit reklamace svých zákazníků.
A to je ten lepší případ:Pokud toto věděl a lhal mi vědomě je všechno ještě horší,
Ještě jednou děkuji d-testu.
Šárovec Miroslav
Chotěboř