Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#7030Reklamace tabletu Prestigio

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

16 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.06.2015, před 10 lety

Miroslav Šárovec

Znění stížnosti

13.6.2013 jsem si na pobočce czc v Havlíčkově Brodě vyzvedl přes internet objednaný tablet.
Bohužel na tabletu se vyskytla softwarová chyba v pátek 12.6.2015.Proto jsem neprodleně ještě ten den kontaktoval e-mailem reklamační oddělení czc,s tím ,že tablet předám v sobotu 13.6. na pobočce v Havl.Brodě k reklamaci (opravě).
Podotýkám, že pobočka v Havlíčkově Brodě má otevřeno standartně každou sobotu.
Bohužel v sobotu 13.6. byla tato pobočka zavřená. Proto jsem zde uplatnil, bez problémů, reklamaci následující pondělí 15.6..
17.6. jsem dostal vyjádření k mé reklamaci, že byla uplatněna po záruční době a tudíž nebyla uznána.


Produkt

Tablet PRESTIGIO MultiPad PMP7100D3G,10,1",Android,16GB


Požadované řešení

Oprava tabletu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2015 13:23, před 10 lety

Podle občanského zákoníku § 122 lhůta počítaná na roky končí dnem, který se číslem shoduje se dnem, kdy lhůta začala. Znamená to tedy, že záruka končí 13.6.2015, pokud v jejím průběhu nebylo zboží přijato do reklamace. Pokud by bylo zboží reklamováno, lhůta se prodlouží o dobu vyřizování reklamace. Navíc pokud poslední den lhůty připadne na sobotu, neděli nebo svátek, je poslední den lhůty nejbližší následující pracovní den.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.6.2015 14:45, před 10 lety

Dobrý den pane Šárovec.

Prověřil jsem vaši reklamaci a tablet byl v den reklamace stále v záruce, omlouváme se za chybu. Prosím vás o zaslání kompletního zařízení na naší pobočku na Hájích (CZC.CZ s.r.o Hviezdoslavova 666 Praha 14900), obratem vám vystavíme dobropis. V případě jakéhokoli dotazu mne prosím kontaktujte na email styblo@czc.cz.

S přáním hezkého dne
Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.7.2015 12:40, před 10 lety


Miroslav Šárovec

Hodnocení:

Komentář: Velice děkuji za pomoc d-testu.Bez jejich podpory by společnost czc.cz a jmenovitě pan Pavel Tihelka se svým velice arogantním přístupem zvítězil,přestože neměl pravdu.Je jen s podivem jak tito lidé mohou ,bez základních znalostí Občanského zákoníku ,řešit reklamace svých zákazníků.
A to je ten lepší případ:Pokud toto věděl a lhal mi vědomě je všechno ještě horší,
Ještě jednou děkuji d-testu.

Šárovec Miroslav
Chotěboř