Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#70304Nevydaý doklad k předražené jízdence

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 12 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.09.2023, před rokem

Tomas Scholz

Znění stížnosti

V úterý dne 12. 9. jsem v Popradu v 5,18 nastoupil do autobusu do Varšavy. Řidič (mladší z obou řidičů, na krátko ostříhaný, věk kolem 35 let) požadoval za jízdenku do Ždiaru celkem 9,90 euro, ale odmítnul mi vydat doklad o zaplacení (jízdenku).
Nyní jsem zjistil, že skutečná cena této jízdenky je pouze 3,45 euro.
Tomáš Scholz
***


Produkt

Nevydaný doklad o zaplacení jízdenky; předražená jízdenka


Požadované řešení

Způsob řešení přestupku řidiče je v kompetenci zaměstnavatele. Mne postačí zaslání dokladu o skutečné ceně jízdenky pro cestovní výkaz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2023 13:30, před rokem

V tomto případě si nejsme jistí, zda se vztah bude řídit českým právem, neboť linka směřovala ze Slovenska do Polska. Pokud by tomu tak bylo, platí následující:
Jízdenku musí společnost (popř. řidič autobusu) vydat oproti zaplacení její ceny. Jestliže tak řidič neučinil, měla by společnost sjednat nápravu. Doklad o zaplacení je společnost povinna vydat na žádost spotřebitele dle § 16 zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel musí být informován o ceně řádně a včas. Pokud spotřebitel zaplatil za jízdenku více, má nárok na vrácení přeplatku.

Nelze-li se se společností spojit, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti FlixBus CZ s.r.o., Havlíčkova 1029/3, 110 00 Praha.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2023 14:24, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 10:44, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.