Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#7031Klamava reklama

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.06.2015, před 10 lety

Lucia Koutunova

Znění stížnosti

Strucne o kupone na zlavu ktoru ziskame:


Za nákup jakéhokoli zboží v jakékoli hodnotě dostanete slevu 500 Kč na nákup veškeré módy.
Slevový kód obdržíte spolu s emailem potvrzujícím přijetí objednávky.
Až si poskládáte objednávku z módního zboží, vložte svůj slevový kód ve 3. kroku objednávky do pole „Dárkový certifikát, slevový poukaz, akční kupón“.
Slevu lze uplatnit, jen pokud je celková hodnota nákupu módního zboží alespoň 2 000 Kč.

Prva a posledna veta si vyslovene odporuju. Pricom vsade na strankach sa prezentuje iba ta prva veta ku zvysku sa clovek musi aktivne preklikat.


Produkt

Dny módy na MALL.CZ


Požadované řešení

Uviest "akciu" na pravu mieru a nezavadzat spotrebitelov alebo poskytovat zavu tak ako ju prezentuju v prvej vete. V tom zneni mi velkolepo prisla na mail a v tom zneni sa objavuje tucnym pismom na strankach.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2015 13:32, před 10 lety

Z uvedených informací nevyplývá, že by si jednotlivá tvrzení jasně odporovala. Pokud má však spotřebitel přesto pocit, že se jedná o klamavou praktiku, může podat podnět k prošetření České obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.7.2015 11:12, před 10 lety

Vážená paní Koutunová,

za jakýkoliv nákup v našem obchodě jste obdržela slevový poukaz v hodnotě 500 Kč na nákup módního zboží, jehož uplatnění bylo podmíněno celkovou hodnotou nákupu v minimální výši 2000 Kč. Tyto informace si vzájemně nijak neodporují, pokud si přejete situaci dále řešit, určitě mě, prosím, kontaktujte na overeno@mall.cz nejlépe s uvedením konkrétních příkladů, podívám se na to. Děkuji.

Ivana
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2015 11:56, před 9 lety

Nekalá obchodní praktika je v zákoně o ochraně spotřebitele definována takto:

Obchodní praktika je nekalá, je-li jednání podnikatele vůči spotřebiteli v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil.

Neuvedení podmínky pro využití získané slevy nespadá přímo do výčtu klamavých praktik uvedeného v příloze tohoto zákona. Zařazení takového jednání mezi nekalé obchodní praktiky bude proto podléhat posouzení dozorového orgánu, kterým je v daném případě Česká obchodní inspekce.

Prosíme spotřebitelku o doplnění informací o současném stavu stížnosti, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.8.2015 12:19, před 9 lety


Lucia Koutunova

Hodnocení: