Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Strucne o kupone na zlavu ktoru ziskame:
Za nákup jakéhokoli zboží v jakékoli hodnotě dostanete slevu 500 Kč na nákup veškeré módy.
Slevový kód obdržíte spolu s emailem potvrzujícím přijetí objednávky.
Až si poskládáte objednávku z módního zboží, vložte svůj slevový kód ve 3. kroku objednávky do pole „Dárkový certifikát, slevový poukaz, akční kupón“.
Slevu lze uplatnit, jen pokud je celková hodnota nákupu módního zboží alespoň 2 000 Kč.
Prva a posledna veta si vyslovene odporuju. Pricom vsade na strankach sa prezentuje iba ta prva veta ku zvysku sa clovek musi aktivne preklikat.
Dny módy na MALL.CZ
Uviest "akciu" na pravu mieru a nezavadzat spotrebitelov alebo poskytovat zavu tak ako ju prezentuju v prvej vete. V tom zneni mi velkolepo prisla na mail a v tom zneni sa objavuje tucnym pismom na strankach.
|
Tweet |
Z uvedených informací nevyplývá, že by si jednotlivá tvrzení jasně odporovala. Pokud má však spotřebitel přesto pocit, že se jedná o klamavou praktiku, může podat podnět k prošetření České obchodní inspekci.
Vážená paní Koutunová,
za jakýkoliv nákup v našem obchodě jste obdržela slevový poukaz v hodnotě 500 Kč na nákup módního zboží, jehož uplatnění bylo podmíněno celkovou hodnotou nákupu v minimální výši 2000 Kč. Tyto informace si vzájemně nijak neodporují, pokud si přejete situaci dále řešit, určitě mě, prosím, kontaktujte na overeno@mall.cz nejlépe s uvedením konkrétních příkladů, podívám se na to. Děkuji.
Ivana
Mall.cz
Nekalá obchodní praktika je v zákoně o ochraně spotřebitele definována takto:
Obchodní praktika je nekalá, je-li jednání podnikatele vůči spotřebiteli v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil.
Neuvedení podmínky pro využití získané slevy nespadá přímo do výčtu klamavých praktik uvedeného v příloze tohoto zákona. Zařazení takového jednání mezi nekalé obchodní praktiky bude proto podléhat posouzení dozorového orgánu, kterým je v daném případě Česká obchodní inspekce.
Prosíme spotřebitelku o doplnění informací o současném stavu stížnosti, případně o její uzavření.
Hodnocení: