Počet nahlášených stížností: | 70 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den,
syn má koupenou měsíční šalinkartu a i přesto platil 1000 Kč pokutu. K tomu je anglický rodilý mluvčí a panu revizorovi zcela nerozuměl. To mu řekl, s tím, že má koupenou měsíční jízdenku a v Brně je první týden. Pan revizor si i přesto vyžádal platební kartu, i přes to, že mu tento 16ti letý chlapec říkal, že neví, co se děje. Můj syn vůbec nevěděl, že platí až do včera, kdy mi ukázal doklad o zaplacení. Byl z toho opravdu špatný. Myslela jsem, že z nosiče měsíčenky jdou vyčíst informace o šalinkartě?! Věřím, že i když se píše na dokladu, že není odvolání, tak se takováto křivda dá napravit.
Doklad o zaplacení je ze dne 8.9. 2023, čas 7:50, kurz 8417, revizor č. 137
Vrácení peněz nebo kredit do budoucnosti, popřípadě šalinkarta na tento rok.
|
Tweet |
Cestující je povinen mít při zahájení přepravy, po celou dobu jízdy a v okamžiku výstupu z vozidla platný jízdní doklad. Jestliže jízdenku cestující při kontrole nepředloží, je povinen uhradit pokutu. Běžná sankce je stanovena na 1500 Kč plus cena základní jízdenky 25 Kč. V případě, kdy si cestující šalinkartu pouze zapomene, uhradí při dodatečném doložení v doplatkové pokladně DPMB, a.s. do deseti kalendářních dnů pouze poplatek 100 Kč (popř. 50 Kč při doložení šalinkarty přes e-shop www.brnoid.cz).
Pokud však měl cestující zakoupen platný jízdní doklad, ale z důvodu neporozumění s revizorem nedošlo k jeho předložení či načtení, je vhodné se s touto situací přímo obrátit na Dopravní podnik města Brna, a.s.
Kontakty na společnost Dopravní podnik města Brna, a.s.:
adresa: Novobranská 18, Brno, 602 00;
e-mail: dpmb@dpmb.cz.
Více informací k revizi jízdenek a pokutám u společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese https://www.dpmb.cz/revize-jizdenek-pokuty.
Spotřebitelka nás informovala, že byla její stížnost vyřešena. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody stran.