Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 15.9. mi přišla sms o doručování zásilky. Nikdo nedoručil, ridič opětovně nebere telefon. Dnes 18.9. opět sms o doručování zasilky a opět nic. Pouze přišla další sms o uložení zásilky na poště. Řidič nebere telofon. Prosím o prošetření celé události. Se službami nejsem spokojena.
Dne 15.9.
Dobry den, dnes Vam budeme dorucovat balik DR7204418295F s dobirkou 526 Kc. KOD PRO PREVZETI: 37509d. Kontakt na ridice 705627647
Dne 18.9.
Dobry den, dnes Vam budeme dorucovat balik *** s dobirkou 526 Kc. KOD PRO PREVZETI: ***. Kontakt na ridice 705627647
(1/2)Dobry den, *** je kod pro vyzvednuti zasilky ***, kterou se nam dne 18.9. nepodarilo dorucit. Ulozili jsme Vam ji na Poste Partner Cirkvice u
(2/2)Kutne Hory, PSC 28533, tel: 327571495. Na teto poste muzete dobirku uhradit kartou. Opakovane doruceni objednate na www.zdocp.cz
Upozorňuji, že celý den jsme byli doma a plně funkční zvonek na domě i telefon.
S pozdravem Jelinková Petra
***
Problém není ve zboží, ale v doručování České pošty a kvalitou jejich služeb.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.