Společnost


A3 SPORT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#7032Nepřijatá reklamace obuvi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.06.2015, před 10 lety

Hana Prýlová

Znění stížnosti

5.září 2014 jsem synovi koupila pánskou obuv zn.: NIKE ZOOM BORN READY za částku 1190,- Kč. Nosil je tedy jen krátce na podzim 2014.
A když si je obul na jaře 2015, začala se mu obuv trhat. Šli jsme podat reklamaci do prodejny A3 SPORT s.r.o. v Bondy Centru v Mladé Boleslavi, ALE !! reklamace nám nebyla přijat !!

Je to tedy děsné, když máte obuv pár měsíců, začně se trhat a v obchodě Vám nechtějí přijmout reklamaci. Vždyť jsme přeci byli v právu.


Produkt

pánská obuv zn.: NIKE ZOOM BORN READY za částku 1190,- Kč.


Požadované řešení

Tímto žádáme o vrácení peněz v částce 1190,- Kč , nebo o možnou výměnu zboží za jiné v uvedené fin.částce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2015 13:36, před 10 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí a opak musí prokazovat prodávající. Vzhledem k síle zákonné domněnky by měl takto učinit nejlépe odborným posouzením, nikoliv jen obecným vyjádřením. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození.
Pokud se vada projeví později a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2015 13:51, před 9 lety

Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.