Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Dobrý den . Včera 17.9.2023 jsem na Vinted dala inzerát , ze prodavam Apple Watch které samozřejmě jsou originál ! A Vinted mi trvale zablokoval účet , ze prý to vyhodnotili jako Fejk. Což absolutně nechápu!! Vyfotila jsem úplně všechno hodinky ze všech stran, všechny vady a příslušenství k tomu a dokonce papír od hodinek a krabičku . Strašně mě to štve , nikdy jsem nikoho neokradla a nepodvedla. Měla jsem tam skoro 40 kladných hodnocení ! A o všechno jsem přišla . Psala jsem dva e-maily na podporu Vinted a vše vysvětlila , tak doufám , ze to dopadne dobre . Ze zoufalosti jsem si včera založila nový účet protože na tom starém si paní ode mě koupila boty tak jsem ji chtěla najít a vše ji říct ale ten účet mi smazaly taky ze nesmím mít dva , já to chápu ale trochu lidskosti neuškodí , tohle cele je jedno velké nedorozumění .
Apple Watch series 3,42mm, stříbrné.
Požaduji aby mi vrátili muj účet zpět abych mohla dále prodávat a nakupovat zboží . Hodně mi na tom záleží mám plno věci na prodej co by se určitě hodilo pro jiné lidi za par korun .
|
Tweet |
Dle bodu 12.1 obchodních podmínek společnosti si Vinted s.r.o. vyhrazuje právo dle svého uvážení omezit používání stránek a stanovit podmínky takového omezení (tj. částečný či úplný zákaz používat stránky), uložit různé druhy sankcí (např. varování) či blokovat přístup uživatele na stránky, a to včetně zrušení jakéhokoliv uživatelského účtu, který byl na stránkách registrován, a zakázat uživateli opětovnou registraci na stránkách za účelem jejich používání.
Dále společnost ve svých obchodních podmínkách uvádí, že v případě, že společnost uplatní svá práva podle bodu 12 a dotčený uživatel nebude s rozhodnutím společnosti souhlasit, může se takový uživatel na společnost obrátit prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&allow_direct=1)
Nereaguje-li společnost na e-maily či kontaktní formuláře, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). Dopis bude adresován společnosti Vinted s.r.o., Zenklova 32/28, 18000 Praha.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.