Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#70321Nedodržená lhůta příjezdu kurýra

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.09.2023, před rokem

Michaela Záplatová

Znění stížnosti

Měla jsem objednán termín,abych měla produkty včas doma a mohla z nich připravovat výrobky. Schválně jsem ještě platila větší sumu peněz za dopravu.
Nicméně kurýr přijel půl hodiny po objednaném čase bez řádného odůvodnění.
Neobdržrli jsme ani nažehlovačky, které sbíráme-nebyly nám ani nabídnuty.
Proto chci aby se situace řešila a ne, když napíšu na podporu zprávu a urguji to,tak mi nikdo neodepíše.
Zároveň se nám už stalo, že na dodacím listě jsme měli uvedené pizzy,ale kurýr řekl,že mražené potraviny žádné nemá. Také neměl dostatek informací proč to tak je.
Dlouhodobě s komunikací celého Tesca jsem nespokojená.


Požadované řešení

Dodání nažehlovaček- jako kompenzaci si představuji možnost získání k těmto nažehlovačkám klidně i za poplatek talíře Minecraft, které jsme díky chybějícím nálepkám nemohli dodatečně sehnat a koupit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2023 08:17, před rokem

K pozdnímu doručení:
V případě, kdy není zboží (resp. služba) doručeno ve sjednané kvalitě, je možné jej reklamovat. V tomto případě je vhodné reklamaci uplatnit co nejdříve. Pokud z povahy závazku vyplývá, že na opožděném plnění nemůže mít spotřebitel zájem, zaniká tento závazek prodlením prodávajícího. Z našeho pohledu se v této věci jedná o tzv. fixní závazek dle § 1980 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zvláště v případě, kdy pozdním doručením může dojít k znehodnocení jídla.

Jestliže tedy služba nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě je možné ji reklamovat.

Ke kampani Minecraft:
Dle všeobecných obchodních podmínek kampaně Minecraft (dostupných zde:https://itesco.cz/img/tescoce_cz/wpp/2023/08/13/Minecraft_VOP_20230913.pdf) je možné balíček "získat i za doručené a zaplacené nákupy uskutečněné prostřednictvím e-shopu Tesco Online nákupy, a to za každý nákup v hodnotě 450 Kč uhrazený prostřednictvím jedné platby." Balíček by měl obsahovat 1 nažehlovačku, 1 papírovou známku, 1 nálepku, přičemž nabídka a dostupnost zboží se může v jednotlivých obchodech lišit.

Dále je zde stanoveno, že "známky a e-známky nelze získat za nákup tabákových výrobků a jejich příslušenství, alkoholických nápojů, počáteční kojenecké výživy, poukázek TESCO, dárkových karet TESCO nebo stravenek, pohonných hmot a dalších produktů prodávaných na čerpacích stanicích TESCO, za nákup a vrácení opakovaně použitelných obalů a nákupních tašek, novin a časopisů, za využití finančních služeb TESCO, za platbu provedenou zákazníkem na pokladně TESCO (terminál Sazka, jízdenky MHD, dobití kreditu do mobilního telefonu) a za dobití kreditu do mobilního telefonu v systému předplacených služeb."

Společnost Tesco Stores ČR a.s. na svých stránkách zákazníky i upozorňuje, že vzhledem k neočekávanému zájmu jsou v hypermarketech a supermarketech Tesco omezené zásoby produktů z Minecraft snídaňové kolekce a na některých obchodech mohou být některé produkty již nedostupné.

Stížnosti týkající se kampaně lze podat i přímo na e-mail společnosti Tesco: info@itesco.cz anebo prostřednictvím bezplatné telefonní linky 800 222 555.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2023 14:50, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 11:09, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.