Společnost


Smartwings, a.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#70328Nezájem posádky let Malaga-Praha

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
18.09.2023, před rokem

Marcela Bendová

Znění stížnosti

Dobrý den. Let QS1153 několik cestujících nemělo prostor na kufry, posádka se absolutně neměla k tomu situaci řešit a případně přeskládat zavazadlový prostor, kde velkou část zabíraly igelitky s nákupy a batohy tak, aby se kufry vešly. Nechali nás tápat v uličce a steward (bohužel nevím jméno, ale tuším, že na palubě byl jen jeden) stál s opřenou hlavou a koukal na nás a neudělal vůbec nic. Pak ukázal, že máme dát kufry nahoru, ale ani se nesnažil podívat, kde je místo, případně jej pro kufry udělat. Podotýkám, že kdyby místo bylo, tak asi nestojíme bezradně v uličce s kufrem.
Letušky pána sedícího v přední řadě poslaly na konec letadla a ani nešly s ním, aby se přesvědčily, zda místo na kufr našel, případně třeba pomohly.
Situace byla krajně nepříjemná a nepřísluší mně sahat na cizí osobní věci, abych já jako klient situaci řešila. Od toho tam jsou zmínění stewardi, teda aspoň vždy tomu tak bylo.
O vcelku velkém zpoždění letu a smetím pod sedadly ani nemluvím.
Děkuji za přečtení mé stížnosti
S pozdravem Bendová


Požadované řešení

kompenzace ve formě slevy na další let


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2023 15:40, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci.

Stížnost je možné zaslat společnosti Smartwings, a.s.:
- prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.smartwings.com/kontaktni-formular
- anebo ombudsmanovi: Mgr. Vojtěch Lažanský, Na Příkopě 1047/17, Praha 1, e-mail: ombudsman@smartwings.com.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se se stížností na Úřad pro civilní letectví České republiky. Všechny důležité informace k podání stížnosti nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.caa.cz/verejnost/odepreni-nastupu-zpozdeni-nebo-zruseni-letu/formular-stiznosti-cestujicich-v-letecke-doprave/.

Společnost Smartwings, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.