Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#70333Chyba aplikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.09.2023, před rokem

Pavel Paleček

Znění stížnosti

Při nákupu prostřednictvím aplikace Regio jet z zastávky "Ostrava" dojde automaticky k prodeji jízdenky ze stanice Ostrava-Svinov: aniž by člověk při naklikání dostal na výběr, že chce odjezd z Svinova NEBO z hlavního nádraží.

Výsledkem je situace, že člověku ujede vlak (z hlavního nádraží jede o 10 minut dřív). Když ho stihnete, tak po Vás chce průvodčí 15 Kč příplatek a to s argumentem, že jedete načerno.

Současně argument, že jízdenka Ostrava-hl.nadrazi NEBO Ostrava - Svinov je nabízena společností Regio jet za TOTOŽNOU CENU, zcela nemá smysl, protože průvodčí trvá na tom, že jedete načerno.

Tato situace se mi stala opakovaně a to, ikdyz jsem byl velmi opatrný a snažil se vybrat správnou výchozí stanici. Přesto si myslím, že mi apka prodala lístek z Svinova a výsledek byl opravdu nepříjemný.


Produkt

Chybná nabídka aplikace Regio jet


Požadované řešení

Neumožnit nákup z stanice "Ostrava" v aplikaci Regio jet. Tato stanice neexistuje. Místo toho je vždy prodána jízdenka z Ostravy -svinov, ačkoli tuto jízdenku nechci a žiju v představě že neexistující zastávka "Ostrava" je ve skutečnosti hlavní nádraží v Ostravě. Tak to alespoň bývá ve většině velkých měst v Evropě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2023 08:42, před rokem

Jestliže si spotřebitel zakoupil jízdenku z hlavního nádraží, měla by mu být také tak aplikací vystavena. V opačném případě je vhodné uplatnit reklamaci.

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 222 222 221, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet.

Reklamaci je možné uplatnit i prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2023 14:52, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 11:02, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.