Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#70348Signál v Orličkách

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.09.2023, před rokem

Vlasta Votrubová

Znění stížnosti

Dobrý den,
již jednou jsem psala o problému, ale asi na špatnou adresu.Již delší dobu jezdím do Orliček v Orlických horách. Ještě před třemi lety jsem chytla signál buď u obecního úřadu, nebo někde na silnici.Pak už ne. Ptala jsem se na O2 na Chodově a bylo mi řečeno, že posupně rozšiřujete síť. Ale bohužel je tomu naopak. Loni jsem už musela na nejbližší kopec, Kde vidím vysílací sloup /U kříže/, rozcestí Orličky a směr Čenkovice. Místní lidé si myslí, že je to nasměrováno více na Čenkovice.Signál teď také nemají, takže uvažují o přechodu ....buď T mobile , nebo Vodafone.Protože už teď nemají signál. Auta, která projíždí staví lidi, a ptají se na cestu, protože nemají signál.Je to smutné, protože budete ztrácet zájemce o O2.Lidi v té malé vesnici potřebují signál, to je hlavně jejich spojení s lékaři atd-a na ty malé vesnice se zapomíná. Napište, jak to tam vidíte v budoucnu, abych jim to mohla říct a i já sama se podle toho zařídila.
Děkuji za odpověď.


Požadované řešení

Signál i do Orliček.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2023 13:10, před rokem

Rozsah pokrytí je jedním z parametrů kvality služby a účastník by měl být o tomto parametru dostatečně informován. Sílu signálu je možné ověřit prostřednictvím map pokrytí, které ale nemusí být vždy stoprocentní. Spotřebitel by si měl tyto skutečnost ověřit již před uzavřením smlouvy. Vzhledem k tomu, že s ohledem na fyzikální a geomorfologické faktory není možné zaručit dostupnost signálu vždy a všude, považuje Český telekomunikační úřad za férové, kdyby operátor umožnil účastníkovi ukončení smlouvy bez sankce, pokud došlo ke zhoršení pokrytí daného území z důvodů výhradně na straně operátora. Na druhou stranu také existují i důvody, které jsou mimo dosah operátora (např. stavba výškových budov nebo jiné technické překážky).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.9.2023 13:57, před rokem

Dobrý den, děkuji za Váš podnět a omlouvám se za nepříjemnosti. Rád se na možnosti řešení s Vámi podívám, stačí mi do sekce neveřejných údajů doplnit Vaše telefonní číslo, se kterým máte na uvedené adrese problém a přesnou adresu včetně čísla popisného + příklad nějakého problémového hovoru z dané lokality, kdy nebylo možné se Vám na číslo dovolat nebo jste se nemohla dovolat někomu Vy (případně jste se dovolala, ale hovor v průběhu vypadl). S pozdravem Tomáš Sachr, Guru pro Social Media O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.9.2023 17:14, před rokem


Vlasta Votrubová

Dobrý den,
nemohu sdělovat bez jejich vědomí jméno či číslo telefonu.Ale jedni bydlí hned vedle Obecního úřadu v Orličkách. Ještě vloni se dovolala a letos krátce po novém roce a pak už ne a bylo ji řečeno atˇsi vymění kartu, ale nemělo to žádný význam.Nechápu proč dříve to šlo a teď ne. Žádná výšková budova ve vesnici nepřibyla.Lidé si všimli, že je vysílač na rozcestí natočen více na obec Čenkovice, kde jsou sjezdovky.Není možné , že má také vliv povětrnostní situace a bylo by třeba to hlídat.Co se mě týče mám chalupu v ***, kde když se podívám na mapu by to mělo jít, ale nejde. Dříve stačilo vyjít kousek před chalupu a šlo to. Proč teď nic.Ani někomu zavolat či někdo se dovolat mě.Mé telefonní číslo je ***. Ale už na chalupě nejsem.Děkuji za odpověď.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.9.2023 17:24, před rokem

Dobrý den, v tom případě Vás poprosím, zda by nás mohla majitelka kontaktovat sama přes některý z našich kanálů a prověříme to s ní - https://www.o2.cz/osobni/kontakty. Případně nás můžete kontaktovat i Vy a pro ověření uvést Vaše telefonní číslo a příklad hovoru, až v dané lokalitě opět budete a na základě tohoto příkladu necháme situaci v lokalitě prověřit. Můžete nás také kontaktovat emailem přes info@o2guru.cz. S pozdravem Tomáš Sachr, Guru pro Social Media O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2023 16:12, před rokem

Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.

Telefonní číslo zaslané spotřebitelkou společně s adresou bylo přesunuto do referenčních údajů.

Tímto žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.10.2023 17:35, před rokem


Vlasta Votrubová

Dobrý den,
vím, že nic nezmůžu. Ale je divné , že před třemi roky jsem signál chytla před chalupou a nyní ne. Žádná velká budova nebyla postavena a naopak stromy byly prořezány. A zprávy, že bude O2 mít větší pokrytí asi neplatí.Musím to nechat být a zařídit se jinak. Děkuji, že jste si aspoň stížnost přečetli a PŘEJI V DNEŠNÍ DOBĚ HODNĚ ZDRAVÍ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.10.2023 14:35, před rokem

Dobrý den, situaci jsem ještě ověřoval s našimi techniky a pokrytí zde sice není ideální, ale vysílač se nachází mezi Čenkovicemi a Bílou vodou a minimálně volání mimo budov by měl zajišťovat. Pokud máte tedy potíže s voláním i před Vaší chalupou, zašlete nám prosím na info@o2guru.cz konkrétní příklad problémového hovoru (na jaké číslo jste volala, kdy a v kolik hodin, jak se potíže projevovaly - zda byl hovor přerušovaný nebo zcela vypadl) a necháme to prověřit. Příklad hovoru nesmí být starší než 48 hodin, aby bylo možné na jeho základě provést ověření. S pozdravem Tomáš Sachr, Guru pro Social Media O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2023 13:46, před rokem

Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.

Žádáme spotřebitelku o sdělení, zda společnosti zaslala příklad problémového hovoru k prověření, případně o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2023 16:22, před rokem

Spotřebitelka nám sdělila, že již se společností bylo vše vyřešeno. Stížnost tímto uzavíráme s dosažením dohody stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.