Společnost


proRADY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7035Nevyřízená reklamace - prodejna zavřená, telefony jen vyzvání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.06.2015, před 10 lety

Jaroslava Forejtová

Znění stížnosti

6.5.2015 jsem navštívila tuto prodejnu s požadavkem - reklamace kabelky (byla převzata k posouzení). Zároveň jsem si tam vybrala jinou kabelku, kterou jsem si koupila a předala do ní věci z kabelky na reklamaci. Reklamace měla být vyřízena 5.6. 2015. Když se do tohoto termínu nikdo neozval, rozhodla jsem se sama prodejnu navštívit.Prodejna byla zavřená. Navštívila jsem obchod již několikrát- stále zavřeno. 12.6. se mi rozbila i nová kabelka pořízená teprve před měsícem (6.5.2015).
Navštívila jsem vedení OC Plaza - nesmějí dávat informace, předali mi jen telefonní číslo na vedoucího pobočky firmy - p. Vukovič tel. 777 738 508, 377221808 - tel. vyzvání a nic.
Reklamovaná kabelka stála 600,-, nová nyní též rozbitá 1239,-.
Ráda bych se domluvila, kdyby to šlo.


Produkt

Reklamované zboží - BT 330005S14 - black (reklamační list PL150503) , nová kabelka BORSA PRINCESS DONNA BS361702S15-black/white


Požadované řešení

Ráda bych po zkušenosti s kabelkami dostala zpět peníze tedy 1839,- Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2015 13:48, před 10 lety

Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2015 13:44, před 9 lety

Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.