Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, od dubna jsme zrušili část služeb o O2, nicmene ještě na červnové faktuře byly tyto služby fakturovány. Když jsme volali do O2, aby to opravili, pokaždé tvrdili, ze to nejde, ze se vydané faktury musí zaplatit a oni to do dvou měsíců vrátí. Poslední z faktur byla zaplacená před měsícem, do teď není vrácený přeplatek ani z dubnové. X-krát jsme volali na linku O2, pokaždé je stejná odpověď- je to na účtárně, nemůžeme s tím nic udělat, brzy vrátíme. Misto toho dneska odpojili všechny služby, protože jsme odmítli zaplatit další, i když tentokrát správnou, fakturu! Už se ale jedná o přeplatek kolem 10.000,-!!!
Vracení veškerého preplatku
|
Tweet |
Jednání zaměstnance na lince společnosti je dle § 166 občanského zákoníku závazné pro společnost O2 Czech Republic a.s. Jestliže tedy společnost přislíbila spotřebiteli navrácení přeplatku do dvou měsíců, měla tak učinit. V opačném případě by se mohlo jednat o bezdůvodné obohacení.
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den,
mrzí nás Vaše negativní zkušenost. Rádi bychom Váš podnět podrobně prověřili.
Poprosím tak o zaslání čísla některého z vyúčtování, či některé ze služeb na e-mail info@o2guru.cz . V tuto chvíli Vám bez dalšího prověření bohužel nemohu sdělit bližší informace.
Děkujeme za spolupráci při řešení.
S pozdravem a přáním úspěšného dne, Jakub Šupol, Guru pro Social Media, O2 Czech Republic a.s.
Na uvedený mail psáno den po odpovědi, včetně preposlani předchozího vyrozumění z O2 a všeho, co bylo řečeno guruem, že potřebují. Do dnes žádná odpověď, natož vracení!
Děkujeme stranám za poskytnutou součinnost.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla informovat o výsledku prověření.
Dobrý den,
zmíněný e-mail se mi bohužel nepodařilo dohledat. Věřím, že došlo pouze k nedorozumění, či chybě při zaslání.
Prosím tak o opětovné zaslání na e-mail info@o2guru.cz . Do textu e-mailu také prosím uveďte, že se jedná o řešení stížnosti na platformě dTest. Děkuji za spolupráci.
S pozdravem a přáním hezkého dne, Jakub Šupol, Guru pro Social Media, O2 Czech Republic a.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
E-mail opět odeslán dle instrukci, guru na telefonu potvrdil přijetí a zpracovávání, opět bez další odpovědi, natož vracení peněz. Vyloženě si z lidi dělají srandu a okrádají je
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.