Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
včera jsem si přesměrovala v systému čas dodání balíčku DR2875007149C na adresu Dětská 288, Praha 10 do večerních hodin 18-21 hod.
Ihned po zadání mi přišel potvrzující mail s tímto časem doručení a dnes 0:01 přišla SMS zpráva s potvrzením tohoto času doručení, kódem pro převzetí zásilky a kontakt na řidiče. Odpoledne ve 14.30 přišel telefonát o doručení zásilky během několika minut na danou adresu.
Po telefonátu s řidičem, který mi vysvětloval, že to není propsané v systému jsem se obrátila na linku 800 104 410 a paní mi potvrdila, že v systému je změna propsaná a dala mi číslo na tel. kontakt 603 488 646, kde mi nikdo nebere telefon.
Prosím o zpětnou informaci řešení situace.
Děkuji Dvořáková
Dodání dle propozic
Dodání dnes 19.9. mezi 18-21 hod. dle potvrzení služby
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.