Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
dobrý den chtěla bych si stěžovat na paní vedoucí *** z afi Palác Pardubice odmítá mi vidat moji datovou simkartu ackoliv jsem ji řekla veskere parametry k tomu potrebne.
nechce vidat mpu simkartu
chtela bych svou simkartu zpet cislo na ktere se dovolate *** a cislo ktere se to tyka je ***
|
Tweet |
V žádosti o výměnu SIM karty u společnosti O2 Czech Republic a.s. mimo jiné spotřebitel uvádí i kdo si SIM kartu v O2 Prodejně vyzvedne. Pokud SIM kartu vyzvedává osoba odlišná od žadatele, je třeba její údaje uvést v žádosti, jinak nebude možné SIM kartu na pobočce následně jiné osobě než žadateli vydat.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Dobrý den,
děkujeme za Váš podnět. Abychom to mohli blíže prověřit, poprosím Vás o zaslání řešeného telefonního čísla a také osmnáctimístného výrobního čísla SIM, či kódu PUK pro ověření na e-mail info@o2guru.cz. Tyto údaje najdete na plastovém výlisku k SIM kartě, popřípadě v samoobsluze Moje O2.
S pozdravem a přáním úspěšného dne, Jakub Šupol, Guru pro Social Media, O2 Czech Republic a.s.
dobrej ano poslu Vam tyto udaje na uvedeny email info@o2guru.cz
Děkujeme stranám za součinnost.
Stížnost přeřazujeme zpět na spotřebitelku, aby mohla informovat o dalším vývoji stížnosti.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.