Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#70366Odmitat vidat zpet mou simkartu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.09.2023, před rokem

veru beru

Znění stížnosti

dobrý den chtěla bych si stěžovat na paní vedoucí *** z afi Palác Pardubice odmítá mi vidat moji datovou simkartu ackoliv jsem ji řekla veskere parametry k tomu potrebne.


Produkt

nechce vidat mpu simkartu


Požadované řešení

chtela bych svou simkartu zpet cislo na ktere se dovolate *** a cislo ktere se to tyka je ***


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2023 11:38, před rokem

V žádosti o výměnu SIM karty u společnosti O2 Czech Republic a.s. mimo jiné spotřebitel uvádí i kdo si SIM kartu v O2 Prodejně vyzvedne. Pokud SIM kartu vyzvedává osoba odlišná od žadatele, je třeba její údaje uvést v žádosti, jinak nebude možné SIM kartu na pobočce následně jiné osobě než žadateli vydat.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.9.2023 12:31, před rokem

Dobrý den,
děkujeme za Váš podnět. Abychom to mohli blíže prověřit, poprosím Vás o zaslání řešeného telefonního čísla a také osmnáctimístného výrobního čísla SIM, či kódu PUK pro ověření na e-mail info@o2guru.cz. Tyto údaje najdete na plastovém výlisku k SIM kartě, popřípadě v samoobsluze Moje O2.
S pozdravem a přáním úspěšného dne, Jakub Šupol, Guru pro Social Media, O2 Czech Republic a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.9.2023 03:01, před rokem


veru beru

dobrej ano poslu Vam tyto udaje na uvedeny email info@o2guru.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2023 10:00, před rokem

Děkujeme stranám za součinnost.

Stížnost přeřazujeme zpět na spotřebitelku, aby mohla informovat o dalším vývoji stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2023 10:22, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.