Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Před více než pěti lety jsem úspěšně absolvoval oddlužení formou dražby-čímž jsem ze zákona splnil všechny podmínky oddlužení.
Včera jsem navštívil Vaší pobočku za účelem získání nového set top boxu.
Jeho nabytí je možné i formou splátek (5let/85,-Kč měsíčně)
Ovšem tato varianta získání přístroje je mě odepřena,neboť jsem u Vás pořád veden jako dlužník mající vůči Vaší společnosti neurazenou pohledávku.
Napsal jsem tedy žádost na Vaše oddělení (pohledavky.podnety@O2.cz) aby mě tato pohledávka byla "vymazána"
Vaše pracovnice :
L.K.| O2 Czech Republic a.s.
Specialista, Individuální vymáhání
P.O.BOX 70, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4
pohledavky.podnety@o2.cz
Na mou žádost aby odstranila tuto pohledávku a umožnila mě tak čerpat možnost získání přístroje,mě sdělila že to nelze...
Více jak dvacet let jsem zákazníkem Vaší společnosti a teď budu nucen od Vás odejít...
Ještě jsem se v této věci obrátil na kancelář Ombudsmana ČR zda nejde z vaší strany o nějakou formu diskriminace,či jiného pochybení
Pavel Krešne
Možnost získat set top box,jako každý jiný platící zákazník Vaší společnosti a to formou splátek
|
Tweet |
Dle všeobecných podmínek společnosti O2 Czech Republic a.s. "je společnost oprávněna, jak při vzniku smluvního vztahu, tak v případě potřeby kdykoli v průběhu trvání Smlouvy, ověřovat a hodnotit platební morálku Subjektu údajů prostřednictvím registru dlužníků a jiných podobných registrů. Subjekt údajů uděluje souhlas a zmocnění k tomu, aby O2 zpracovávala Subjektem údajů poskytnuté osobní údaje za účelem informování o porušení smluvní povinnosti ze strany Subjektu údajů včetně rozsahu a povahy tohoto porušení a o následné platební morálce Subjektu údajů."
Dále je zde upraveno, že "subjekt údajů dále souhlasí s tím, aby O2 za účelem ochrany svých práv předávala uvedené údaje k dalšímu zpracování sdružení SOLUS, jehož je O2 členem a které vede databázi osob (dlužníků), jež porušily smluvní závazek řádně platit za poskytnutou službu (tj. úvěr, leasing, pojištění, kreditní karty, prodej na splátky, služba elektronických komunikací, dodávka médií apod.). Tento souhlas Subjekt údajů poskytuje ode dne účinnosti Smlouvy a dále po dobu jednoho roku po datu úhrady posledního finančního závazku z takové Smlouvy."
"Aktuální seznam členů sdružení SOLUS je uveden na stránkách www.solus.cz a je k dispozici v sídle O2 či na telefonické vyžádání. Subjekt údajů má právo na informace o osobních údajích, které o něm SOLUS zpracovává, právo na jejich opravu, a to v rozsahu a za podmínek stanovených v § 12 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů (dále jen „ZOOÚ“) a v případě podezření na porušení povinností při zpracování údajů má právo obrátit se na sdružení SOLUS nebo na Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz) s žádostí o zajištění opatření k nápravě."
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Dobrý den, mrzí nás Vaše negativní zkušenost. Rádi bychom Váš podnět podrobně prověřili. Poprosím tak o zaslání čísla některého z vyúčtování, či některé ze služeb na e-mail info@o2guru.cz . Pokud by se e-mail lišil od toho, ze kterého jste kontaktoval oddělení pohledávek, uveďte nám jej, prosím. Pokud u nás v tuto chvíli žádnou službu nemáte, můžete nám také zaslat rodné číslo, což nám usnadní další řešení. V tuto chvíli Vám bez dalšího prověření bohužel nemohu sdělit bližší informace. Děkujeme za spolupráci při řešení. S pozdravem a přáním úspěšného dne, Jakub Šupol, Guru pro Social Media, O2 Czech Republic a.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.