Společnost


HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#70383X neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 9 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.06.2015, před 10 lety

Ivanka Trenklerová

Znění stížnosti

Dobrý den,dostala jsem k vánocům od přítele..kupující Tomáš Brandejs,mobilní telefon zn,CUBE1..KOUPENÝ DNE 28.11 2014.Již od prvního zapnutí tento mobil ,,nenačítal,,signál,lidé se ke mně nemohou dovolat.Když přehodím kartu do svého starého mobilu zn.SAMSUNG - velmi levného podotýkám,,je vše v pořádku a začnou mi okamžitě chodit zprávy kdo se ke mně nedovolal.Včera mi ho opět přítel přinesl po neuznané opravě a výsledek je stejný-špatný.Máme mobily vedle sebe a jemu hlásí jeho telefon ,že jsem nedostupná.V našem domku ,u sousedů v prodejně prostě nefunguje.V obchodním domě ano.Myslím ,že je slabá anténa..jsem laik..ale myslím si ,že by měl fungovat všude ,jako ten starý.Jsem rozlobená,přemýšlím o znaleckém posudku ,přítelovi je trapně.že mi dal vadný dárek.Nakoupil u Vás již vícetkrát a bylo vše v pořádku,proto měl v koupi důvěru.Koupě byla přes internet ,vyzvednut byl v Týništi ,kde proběhla reklamace.Ctěl nový funkční mobil,nebo vrácení peněz.


Produkt

CUBE1G5030006251 CUBE1 G503-5",4XCPU,GPS, 3G,2SIM,1...ČERNÝ


Požadované řešení

VRÁCENÍ HOTOVOSTI


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2015 14:16, před 10 lety

Bude-li prodávající trvat na zamítnutí reklamace, doporučujeme spotřebitelce, aby na vystavený reklamační protokol sepsala svůj nesouhlas s vyřízením reklamace. Poté je vhodné konzultovat existenci vady bez zbytečného odkladu se soudním znalcem, který spotřebitelce vypracuje znalecký posudek, ve kterém se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. Spotřebitel předkládá prodávajícímu jedno vyhotovení posudku, druhé si uschová. V takovém případě je nutné uvést, že znaleckým posudkem je rozporován výsledek reklamace. Cenu znaleckého posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací.

Pokud se jedná o účelně vynaložené náklady spojené s oprávněnou reklamací, je prodávající povinen tyto náklady na základě žádosti kupujícího proplatit. Účelně vynaloženými náklady jsou náklady, které musí spotřebitel nezbytně nutně vynaložit k tomu, aby mohl reklamaci uplatnit. Jedná se obvykle o náklady na cestovné, poštovné, rovněž i na znalecký posudek. Právo na jejich úhradu vychází z ustanovení § 1924 občanského zákoníku.

Právo z odpovědnosti za vady přímo souvisí s konkrétní kupní smlouvou, proto je prodávající odpovědný za vady prodaného zboží pouze kupujícímu. Pokud ovšem před uplynutím záruční doby spotřebitel daruje zakoupenou věc jiné osobě, nový nabyvatel věci nenastupuje automaticky do práv kupujícího a nemůže ani sám reklamovat zboží bez součinnosti s kupujícím. Původní kupující však může vystavit novému nabyvateli věci k reklamaci plnou moc, případně sám uplatňovat odpovědnost za vady, byť už není vlastníkem věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.10.2015 14:06, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.